Психологиялық клуб осы мақсатта құрылады
Қазіргі жасөспірімдер әлемі интернет-ресурстар мен виртуалды байланыстың көптігіне толы. Бір жағынан, бұл білім мен дамудың қосымша ресурстарының жақсы көзі, екінші жағынан, әлеуметтік реакцияға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, өмірлік қызметке жауап беретін нейрондық байланыстарды жаттықтыруға әсер ететін құрал. Интернет желісінде, мессенджерлерде, әлеуметтік желілерде бірнеше сағат болу қарым-қатынас пен коммуникацияны дамытуға ғана емес, сонымен қатар эмоционалды интеллектті, сенсорлық, эмоционалды саланы және күй мен көңіл-күйді тудыратын оқиғаларға байланысты реакцияларды дамытуға жауап беретін өмірлік дағдыларды шектеуге әкеледі.
Қашықтықтан технологиялармен, қашықтықтан оқытумен байланысты қарым-қатынас тапшылығы өмірлік дағдылар мен әлеуметтену, бейімделу, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мүмкіндігінен айырып қана қоймай, бұрыннан бар дағдылардың жоғалуына себеп болды. Сонымен қатар, тірі қарым-қатынастың жетіспеушілігі жасөспірімдердің тиімді көмек алу, жасөспірімдер ортасын зерттеу, оның достығы мен ресурстарын тексеру мүмкіндіктерін шектеді.
Тірі қарым-қатынас көптеген қорқыныштарды, шиеленістер мен алаңдаушылықтарды тудырады және проблемаларды шешу дағдыларының болмауы жасөспірімдерді өз әлемінде жабуға, әртүрлі қиын жағдайларда өзін-өзі, жиі бұзатын мінез-құлықтарды табуға, оқиғаларға дұрыс жауап бермеуге, өзін және басқаларды бағалауға байланысты жағымсыз тәжірибелерді сезінуге мәжбүр етеді. Әлеуметтік шектеулердің үлкен кезеңінен кейін әлеуметтік әлемге "шығу" жасөспірімдерді ересектердің, құрдастарының және қоршаған ортаның үлкен, дұшпандық әлемімен бетпе-бет келді.
Қазақстан өңірлерінің әлеуметтік-психологиялық қызметтеріне көмек сұрап жүгінудің консультативтік практикасы өзін және басқаларды, өзінің эмоционалдық жай-күйін түсіне алмауына, қоршаған әлемнің көріністеріне барабар жауап беруге, жағдайларды усықтыруға, әріптестік және достық қарым-қатынастарды құруға, өз бетінше іздеуге емес, проблемаларды жоюға бағытталған тәсілдер мен шешімдерді таңдауға байланысты көптеген проблемаларды көрсетеді құндылықтар, Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі растау. Жасөспірім ерекшеліктері мен топта қабылдау, билік пен тану, өзін-өзі табу, өзін және топты, жынысты және басқа да ерекшеліктерді анықтау қажеттіліктері бар купедегі мұндай проблемалар жасөспірімдерді қажетті дағдылардың болмауына байланысты қажеттіліктер мен оларды қанағаттандыру мүмкін .стігі арасындағы қайшылықтарға батырады. Жиі қақтығыстар және ауыр тәжірибелермен байланысты эмоцияларға төтеп бере алмау, қабылдауды қолдау қажеттілігі мен оны отбасы мен қоғамдастықта жасай алмау арасындағы алшақтық жасөспірімдерді суицидпен сирек аяқталмайтын суицидтік әрекеттерді жасауға итермелейді.
Сондықтан әлеуметтік дағдыларды, эмоционалды интеллектті дамытуға, қиындықтар мен проблемаларды жеңуге байланысты өмірлік дағдыларды нығайту қажеттілігі жасөспірім тек қолдау мен көмек ала алмайтын, сонымен қатар анықталған қайшылықтарды жоюға және мәселелерді шешуге бағытталған құзыреттерді нығайта алатын ортаны құру қажеттілігін тудырады.
Білім беру ұйымдарының базасында психологиялық клуб түрінде осындай ортаны құру анықталған проблемаларды сапалы шешуге және жасөспірімдерді қашықтықтан оқыту және онлайн әлемге ену кезеңінде жоғалған және белгілі бір уақыт аралығында жинақталған өмірлік дағдылармен қаруландыруға мүмкіндік береді.
Ұсынылған форма білім беру процесіне бағытталған мектепте (немесе колледжде) психологиялық қолдау бағдарламасы бойынша өткізілетін сабақтар мен тренингтерден ерекшеленеді, бұл әр қатысушының субъективті тәжірибесіне сүйене отырып, ынтымақтастық, қолдау және көмек атмосферасын ұйымдастыруға және белгілі бір өмірлік жағдайда ғана емес, сонымен қатар белгілі бір өмірлік жағдайға бағытталған дағдыларды алуға мүмкіндік береді. ұзақ, қолдану перспективасы. Талқылауға арналған проблемалар мен жағдайлар бәсекеге қабілеттіліктің дамуы жағдайында қоғам мен өскелең ұрпақ үшін ерекше мәнге ие болатын мектеп құзыреттілігінің шегінен шығады.
Мектепте ұйымдастырылған орта оқушылардың эмоционалды жағдайын қалыпқа келтіріп қана қоймай, сонымен қатар мектепте білім беру процесін жүзеге асыратын педагог-психологтардың, сынып жетекшілерінің және басқа да Педагог қызметкерлердің одан әрі араласу және қажетті дағдыларды нығайту үшін бақылау мүмкіндігін жоққа шығармайды.
Сондай-ақ, психологиялық клубтардың кездесулерінің мазмұны білімді таза түрде берудің теориялылығы мен біржақтылығын жоққа шығарады және белсенді формалар арқылы интерактивті өзара әрекеттесуді, ақпарат алмасуды, тәжірибе алмасуды ұйымдастыруға мүмкіндік береді, білім мен тәжірибенің жетіспеушілігін толықтырады, ойындар, сахналау, техника арқылы өзін, мінез-құлқын, оның басқаларға әсерін түсінуге және түсінуге, салдарын көруге және өзара әрекеттесудің жаңа тетіктерін жасауға мүмкіндік береді сыртқы әлеммен
Клубтың мазмұнын әзірлеуде қолданылатын психологиялық технологиялар мен әдістер қарым-қатынасты әртараптандыруға, хабардарлықты жеңілдетуге, қатысушыларды тәжірибені сезімтал игеру арқылы өткізуге мүмкіндік береді, бұл өмірде одан әрі қолдану үшін ерекше құндылық болуы мүмкін.