«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ковыльный ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Ковыльное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқу-әдістемелік жұмысын талдау. 2021-2022 оқу жылы

 

Оқу-әдістемелік жұмысын талдау

«Ковыльное ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ

2021-2022 оқу жылы

 

          «Ковыльное ауылының ЖБМ» КММ-де 19 педагог жұмыс істейді (шағын орталықты ескере отырып). Жас мамандар – 2 :    2021 жылдың қазан айында шағын орталық тәрбиешісі жұмысқа қабылданды,  2022 жылдың сәуір айында жұмысқа мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі қабылданды.

Зейнеткерлер – 3 : орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі, тарих мұғалімі және математика мұғалімі.  Мамандығы жоқтар, жоқ. Мектептің барлық мұғалімдерінің педагогикалық білімі бар. Мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі мен шағын орталық тәрбиешілерінің  мектепке дейінгі білімідері бар.

 

Оның ішінде: 15 жоғары білімді, 4 орта-арнайы.

Педагогтердің біліктілік санаттары бойынша сапалық құрамын талдау мынаны көрсетеді:

 

Барлық мұғалімдер

Ескі формат бойынша

Жаңа формат бойынша

жоғары

бірінші

екінші

Без категории

Педагог-зерттеуші

Педагог-сарапшы

Педагог-модератор

19

0

0

0

3

4

7

5

 

Бірінші және жоғары санаттағы мұғалімдердің үлесі 57,9% құрайды. Өткен жылы бұл үлес 55,6% құрады. Үлестің артуы мұғалімдердің 2021 жылдың жазғы кезеңінде аттестаттаудан өтуіне байланысты. 2022 жылдың жазында үш педагогті аттестаттау жоспарлануда: 2 бастауыш сынып мұғалімі және педагог-психолог –                      "педагог-модератор"біліктілік санатын беру.

 

 

 

 

 

 

2021-2022 оқу жылында мектепте 75 оқушы оқыды (жыл соңында 74). Оның ішінде 5 оқушы – мектепалды даярлық сыныбы. Жиынтық сынып 11. Сыныптар 12.                 

6-8 сыныптар біріктіріліп оқытылды. Мектеп бес күндік оқыту режимінде жұмыс істеді. Ауысым саны - 1. Оқыту тілі: орыс.

Мектеп жанында "Арман" шағын-орталығы жұмыс істейді, оған (қазіргі уақытта)    3 жастан 5 жасқа дейінгі 11 бала барады.

 

Мектептің әдістемелік қызметінің мақсаты: оқушылардың функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру жағдайында педагогтің кәсіби-тұлғалық дамуын әдістемелік сүйемелдеу.

 

Мектептің әдістемелік қызметінің міндеттері: 1.          педагогтердің педагогикалық қызметінің өнімділік деңгейін арттырумен өзара байланыста оқушылардың білім сапасын арттыру;

2.       ММС жүйесін дамытудың жүйелі, сапалы мониторингін және оның нәтижелерін бағалау рәсімдерін ұйымдастыру, тұрақты кері байланысты және іс-қимылдарды түзетуді қамтамасыз ету;

3.       кәсіби қызметті ұйымдастырудың формаларын, құралдары мен әдістерін таңдауда әр мұғалімнің өзін-өзі анықтауы;

4.       мұғалімдердің әдістемелік әдістердің үйлесімділігімен, олардың біртұтас жоспарға және мұғалімнің жеке тәжірибесіне, оның педагогикалық іс-әрекетінің авторлық стиліне сәйкес келетін тұтас жүйеде үйлесуінің өзіндік ерекшелігімен сипатталатын авторлық технологияны құруға уәждемесі жеке дамудың маңызды көрсеткіштерінің бірі болып табылады;

5.       ұжымды мұғалімнің кәсіби өзін – өзі дамытудың жоғары деңгейіне ынталандыру-оқу процесінің сапасын жақсартуға бағытталған жеке дидактикалық, жеке тәрбие және жеке әдістемелік жүйелерден тұратын өзіндік авторлық жұмыс жүйесін құру.

Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Оқушылардың функционалдық сауаттылығы білім беру сапасының маңызды көрсеткіші»

Мектептің әдістемелік мәселесі: Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі: мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру үшін жағдайлар мен мүмкіндіктер.

Мектептің әдістемелік қызметінің құрылымы 1-қосымшада берілген.

  1. Мектептің әдістемелік қызметі жұмысының негізгі бағыттары

«Ковыльное ауылының ЖББМ» КММ-де оқу-әдістемелік жұмыс 6 негізгі бағыт бойынша жүргізіледі:

Бағыттары

Мақсаты

  1. Ұйымдастыру-әдістемелік іс-шаралар

оқу-тәрбие үрдісін сапалы ұйымдастыру

  1. Нормативтік-құқықтық реттеу

жұмысты сапалы орындау, нормативтік-құқықтық актілер талаптарының толық және уақтылы орындалуын қамтамасыз ету

  1. Білім беру мазмұнын жаңартуды басқару

МЖМБС талаптарын орындау, тәрбие мен оқытудың инновациялық әдістеріне бағдарлау

  1. Кадрлармен жұмыс

мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін арттыру, мұғалімдердің ақпараттық мәдениетін арттыру, мұғалімдердің әдістемелік жұмысындағы проблемаларды жою, мұғалімдерді аттестаттауды ұйымдастыру

  1. Оқушылармен жұмыс

әр баланың шығармашылық даралығын дамыту, ақыл-ой қабілеттерін жандандыру, танымдық күштер мен зияткерлік ұзақ мерзімді іс-әрекетке қабілеттерін дамыту

  1. Жас мұғалімдер мектебі

жас мұғалімнің үздіксіз білім алу қажеттілігін қалыптастыру және тәрбиелеу, шығармашылық қызметтің жеке стилін қалыптастыруға ықпал ету

 

Ұйымдастырушылық-әдістемелік іс-шаралар

 

          2021-2022 оқу жылына арналған оқу-әдістемелік үдерісті сапалы ұйымдастыру үшін жалпы мектептік жұмыс жоспары құрылды, оған мектептің барлық қызметтерінің жұмыс жоспары енгізілді. Мектеп жұмысы осы жоспар негізінде жүзеге асырылды. Оқу жылы басталар алдында жиынтық-сыныптар қалыптастырылып, сабақ кестесі, үйірмелер, секциялар кестесі және жұмыс режимдері жасалды. Мектептің барлық оқушылары оқулықтармен қамтамасыз етілді, ал педагогтарға оқулықтардың электрондық  нұсқаларына  қолжетімділік   ұйымдастырылды.

 

          Оқыту үдерісін цифрландыруды жүзеге асыру және педагогтардың жұмысын жеңілдету үшін мұғалімнің жұмыс орындары ұйымдастырылды: әрбір сыныпта интернетке шығатын компьютер, проектор, экран бар. Мұғалімдер бөлмесінде Интернетке шығатын мұғалімдер үшін 2 жұмыс орны ұйымдастырылды.              Мектепте  20 Мб/с және 6 Мб / с жылдамдықпен  интернетке  қосылудың  2  нүктесі бар.

 

  Бұл іс-шаралар мектепке күнделікті БАЖ-ды 100% уақтылы жүргізуге мүмкіндік берді «Күнделік.kz», Bilimland платформасының білім беру ресурстарын сабақта пайдалану, электрондық МДМ, youtube оқу бейнероликтерін пайдалану және т.б. бұл оқушылардың білім сапасын арттыруға, мұғалімдер мен оқушылардың өз қызметінің нәтижелеріне қызығушылығын арттыруға мүмкіндік берді.

 

Нормативтік  -  құқықтық  реттеу

 

Жыл бойы пайдаланылатын ақпараттың толықтығы мен дұрыстығы үшін өзекті нормативтік-құқықтық құжаттарды, әдістемелік ұсынымдар мен нұсқаулықтарды зерделеу мәселелері бойынша әдістемелік кеңестер өткізілді. Осылайша, жыл бойы жаңа оқу жылына арналған нұсқаулық-әдістемелік хатты, ағымдағы бақылауды ұйымдастырудың үлгілік қағидаларын, оқушыларды қорытынды аттестаттау мәселелерін, педагогтарды аттестаттауды ұйымдастыру мәселелерін, озық педагогикалық тәжірибені мектеп және аудандық БПҰ банкіне енгізу рәсімінен өту процесін зерделеу бойынша кеңестер өткізілді. Сонымен қатар, «Педагогикалық этиканың кейбір мәселелері туралы», «Педагог мәртебесі туралы» заң, МЖМБС, «Білімді ұлт»  сапалы білім беру»  ұлттық жобасы және т. б. қайта зерделенді.

 

Бұл жұмыс нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес оқу-әдістемелік процесті сапалы ұйымдастыруға мүмкіндік берді. Мектепте жазбаша, зертханалық, практикалық жұмыстардың нормалары сақталды; бөлім мен тоқсан бойынша жиынтық жұмыстар әдістемелік ұсынымдарда жазылған нормаларға сәйкес жазылды. Мектеп педагогтары педагогикалық этика нормаларын сақтады. Мектеп педагогтары білім беру жүйесіне енгізілген жаңалықтар туралы хабардар.  Аттестациялау және БПҰ-ны жалпылау бойынша мұғалімдердің жетістіктері тиісті бөлімде баяндалатын болады.

 

 

  1. Білім беру мазмұнын жаңартудың негізгі бағыттарын іске асыру

 

     2021-2022 оқу жылында жаңартылған білім мазмұны бағдарламасы бойынша мектепте 1-11 сыныптар білім алуда. Осылайша, жаңартылған білім беру мазмұнына көшу толығымен аяқталды. Мектеп жаңартылған білім беру мазмұны бойынша (1 – ден 10-ға дейін), ал 11-сынып оқушылары қысқартылған оқу жүктемесі бар ҮОЖ бойынша айналысады. Критериалды бағалау  № 125 бұйрық пен критериалды бағалау бойынша нұсқаулыққа сәйкес жүргізіледі.

 

ЖҚБ негізгі бағыттарын жүзеге асыру аясында мектепте келесі жұмыстар жүргізілуде:

 

- оқушылардың жеке басының дамуына ықпал ететін құндылықтарды дамыту-сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану, шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды қолдану арқылы сабақтарда да, сабақтан тыс уақытта да үздіксіз жүреді.

 

Бұған мұғалімдердің көпшілігінің сыни ойлауды дамыту бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткендігі ықпал етеді. 2010-2017 жылдар аралығында осындай курстардан 19 мұғалімнің 12-сі өтті. Сондай-ақ, сабақтарда мұғалімдер сараланған оқыту технологиясын қолданады, өйткені бұл тәсіл білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында өзекті болып табылады және әр оқушыны оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Ойын технологиясын қолдану сабақты дәстүрлі емес түрде өткізуге мүмкіндік береді және соңғы сабақтарда жиі қолданылады. Осы технологияларды пайдалану оқушылардың дербестігін, өз нәтижелері үшін жауапкершілігін, ойлау қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді;

- мектеп білімінің мазмұнын қазіргі қоғамның динамикалық сұраныстарына сәйкестендіру балалардың психологиялық-физиологиялық даму заңдылықтарын ескере отырып - мектептің педагогикалық ұжымы үнемі нормативтік-құқықтық құжаттарды, әдістемелік әдебиеттерді зерделейді, өзін-өзі тәрбиелеу жоспары бойынша жұмыс жүргізеді, онда мектеп мұғалімдері өздерінің жеке кәсіби өсуін көрсетеді. Сонымен қатар, әдістемелік бірлестіктердің отырыстарында жұмыста нәтиже беретін жаңа әдістер мен әдістер талқыланып, идеялар алмасады;

- білім беру мазмұнын оқушыларды танымның ғылыми тәсілдеріне және дербес зерттеулерге мақсатты және жүйелі түрде тартуға, танымдық уәждемені қалыптастыратын және ақпараттық технологиялардың дидактикалық мүмкіндіктерін ескеретін оқу жағдайларын кеңінен қолдануға бағдарлау – осы оқу жылында                   1-4 сыныптарда ТОБЖ-да вариативті компонент сағаттары қарастырылмаған, алайда сынып жетекшілері «Көңілді штрих», «Фантазия елі», «Математика әлемінде», «Тамаша Қазақ тілі», «Шебер қолдар» атты қосымша сабақтар ұйымдастырды, олардың мақсаты бастауыш сынып оқушыларының бойында ,шығармашылық, зерттеу  қабілеттерін қалыптастыру болды;

- болашаққа көзқарасты қалыптастыру, қоғам мүшесі және халықаралық ынтымақтастық субъектісі ретінде адамға қажет моральдық қағидаларды нығайту-тек сабақтарда ғана емес, сонымен қатар кәсіптік бағдарлау жұмысы аясында, сынып сағаттарында, сыныптан тыс іс-шаралар кезінде, оқушылармен әңгімелесу кезінде де орындалады;

- білім беру мазмұнын ұлттық мәдениетті құрметтеуге және басқа мәдени бастауларға қатысты ашықтыққа тәрбиелеуге бағдарлау - тәрбие жұмысының патриоттық бағыты арқылы сабақ және сыныптан тыс жұмыстарда да жүзеге асырылады.

 

Критериалды бағалау бойынша жұмыс

 

Мектеп үйлестірушісінің міндетін директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары атқарады. Оқу жылының басында мектеп үйлестірушісінің жұмыс жоспары жасалды. Жұмыс 4 бағыт бойынша жүргізіледі: нормативтік және нұсқаулық-әдістемелік құжаттар, ҚҚ және ӘБ ұйымдастырудағы мұғалімдерді қолдау, жұртшылықпен (ата-аналармен) жұмыс, мониторинг. Оқу жылы барысында мынадай іс-шаралар өткізілді:

– тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды өткізу кестесін бекіту  -  бұл жиынтық бағалауды жоспарлау кезінде оқушылардың жүктемесін бөлуге және ағымдағы бақылау қағидаларының талаптарын сақтауға мүмкіндік берді (күніне 3 СО-дан артық емес). Бұл кестелер әр тоқсанның басында жасалды және ата-аналар мен оқушылардың назарына сыныптар бойынша жұмыс топтары арқылы жеткізілді,

- тоқсан ішіндегі жиынтық бағалау үшін жиынтық бағалау рәсімдерінің саны бойынша нормаларды және жиынтық бағалау үшін ең жоғары балдарды бекіту-бұл іс-шара осы мәселе НЗМ-нің әдістемелік ұсынымдарымен ғана регламенттелгендігінен және оқу жылының ортасында НЗМ жинақтарына түзетулер енгізілген кезде нормативтік-құқықтық құжаттарда бекітілмегендігінен туындаған қиындықтардан аулақ болуға мүмкіндік берді –  мұғалімдердің мәліметтері, бұл өзгерістер жеткізілмеді,

- Күнделік электрондық журналын жүргізу бойынша нұсқама өткізу,

- «Жиынтық бағалауды өткізу кезінде функционалдық сауаттылықты дамыту тәсілдерін қолдану»  тақырыбында оқыту тренингін ұйымдастыру,

- ТЖБ үшін тапсырмаларды құрастыру, іріктеу, қосымша нұсқаларды әзірлеу, балл қою схемасын, айдарларды құру,

- модерацияны ұйымдастыру және өткізу,

- КО мәселелері бойынша ата-аналар қауымдастығына кеңес беру.

Жүргізілген жұмыстың қорытындысы бойынша мектеп мұғалімдері критериалды бағалау бойынша нұсқаулықтарға және № 125 бұйрыққа сәйкес  жұмыс істейді, жиынтық бағалау тапсырмаларын дербес әзірлейді, қалыптастырушы және жиынтық бағалау нәтижелерінің есебін уақтылы жүргізеді, бағалау нәтижелерін оқушылар мен олардың ата-аналарына жеткізеді деп айтуға болады. Ата-аналар мен оқушылар жиынтық жұмыстарды жүргізу мерзімдерімен, өз жұмыстарының нәтижелерімен уақтылы танысады, тоқсандық және жылдық бағаларды қалыптастыру туралы ақпаратқа ие болады.

Келесі оқу жылында педагогтармен сабақ материалын тиімді бекітуге, оқушылардың өзін-өзі талдау және өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік беретін тәсілдер мен әдістерді пысықтау қажет.

 

  1. Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру

 

Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру шеңберінде педагогтердің біліктілігін арттыру курстарынан уақытылы өтуге көп көңіл бөлінеді. Оқу жылының басында курстық дайындықтың перспективалық жоспары жасалады. Қажетті курстар бойынша білім бөліміне өтінім жіберіледі.

Мәселен, ЖБЖ шеңберінде пәндер бойынша біліктілікті арттыру курстарын барлық мұғалімдер 2016-2019 жылдар аралығында өтті және 2021 жылғы 1 қыркүйекте қамту 100% - ды құрады (18-дің 18-і). Мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі    Н.С. Хлебникова мен химия мұғалімі Л.А. Шут қазіргі уақытта (06.06-17.06) біліктілікті арттыру курстарынан өтуде. 2022 жылдың жазғы кезеңіне математика мұғалімі       Зеленко Н.С.үшін біліктілікті арттыру курстары жоспарланған.

Әкімшілік құрамы 100% біліктілікті арттыру курстарынан өтті: директор – 2 курс, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – 2 курс, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – 2 курс. 2021-2022 оқу жылы ішінде мектеп директоры             Т.Э. Конюшевская «Білім берудегі Менеджмент» біліктілікті арттыру курстарынан және  «Мектепті басқарудағы инновациялық менеджмент» ҚР педагогтерінің біліктілігін арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша курстардан өтті.

Сондай-ақ 2021-2022 оқу жылы ішінде біліктілікті арттыру курстарынан :

1. Печенкина Л. А. - өзін-өзі тану мұғалімі (деңгейлік курстар)

2. Мельникова Л. В. - ағылшын тілі мұғалімі

3. Орлов Б. П. – тарих пәнінің мұғалімі

4. Ребик Т. Ю. – физика пәнінің мұғалімі

5. Хлебникова Н. С. - мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі

6. Телепанченко А. А.-шағын орталықтың тәрбиешісі

7. Абдрахманова Н. К. және Эйгерд К. С. – «Білім беру ұйымдарындағы жанжалды жағдайларды басқару»

8. Шут Л.А., Печенкина Л.А., Ребик Т.Ю. – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша демалыс мектебіне қатысты курстарынан өтті.

9. Абдрахманова Н.К., Ребик Т.Ю., Мельникова Л.В., КонюшевскаяТ.Э.,Телепанченко Л.А. –  « Еңбек даулары. Олардың пайда болу себептері. Еңбек дауын келісу комиссиясында шешу тәртібі».

2021-2022 оқу жылы қарсаңында мектептің 17 мұғалімі "Педагогтердің цифрлық құзыреттілігін дамыту"курсынан өтті. Сертификаттар бар.

Сондай-ақ 6 мұғалім 2022 ж. 4 наурызда өткен Қазақстандағы заманауи білім беру туралы Zertte Conference ғылыми-техникалық конференциясына қатысты (Ребик Т. Ю., Печенкина Л. А., Нечаева С. В., Орлов Б. П., Конюшевская Т. Э., Ладыженко В. А.).

Химия мұғалімі  Шут  Л.А. «Химияны оқытудағы сараланған тәсіл» республикалық онлайн семинарға қатысты, бастауыш сынып мұғалімі Л. А. Телепанченко 2021 жылдың 27-28 қарашасында өткен «Сыныптан тыс қызмет түрлерінің әртүрлілігі заманауи мектептегі тиімді тәрбие жұмысының жолы ретінде» және «Педагогтардың кәсіби бәсеңдеуі мен даму жолдары» атты халықаралық онлайн-семинарға қатысты. Халықаралық экология, инженерия және педагогика ғылымдары академиясы» қоғамдық қорының ұйымдастыруымен 2021 жылдың 21-22 қарашасында өткен «Халықаралық экология, инженерия және педагогика ғылымдары академиясы»

      Осылайша, біліктілікті арттыру курстарынан уақтылы өту 100% - ды құрайды. Осы бағыттағы уақтылы және жүйелі жұмыс пәндер бойынша білім сапасының жақсы көрсеткіштеріне қол жеткізуге көмектеседі.

2022 жылы 3 мұғалімнің курстық дайындық мерзімі аяқталады, сонымен қатар жас мамандар бар, сондықтан 2022-2023 оқу жылында келесі мұғалімдерге курстық дайындықты ұйымдастыру қажет:

  •  Печенкина Л.А. - география
  •  Телепанченко А. А. -  дене шынықтыру
  •  Нечаева С. В. – математика
  •  Хлебникова Н.С. - кітапханашы
  •  Телепанченко А.А. - шағын орталықтың тәрбиешісі
  •  Ладыженко В. А. – информатика

 

  1. ОПТ зерттеу, жалпылау және тарату. Жалпылау формалары

 

Мектепте озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және тарату бойынша

Сараптамалық кеңес құрылды. 2021-2022 оқу жылында бастауыш сынып мұғалімі

Т.Э. Конюшевскаяның «Оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдану арқылы әдебиеттік оқу сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту» тақырыбындағы жұмысты қарастыру туралы мектептің сараптамалық кеңесінің қарауына 1 өтініш берілді.

Бұл жұмыс мектеп деңгейінде енгізуге ұсынылды.

 

Алдыңғы жылдармен салыстырғанда келесі көрініс алынды:

 

  ОПТ деңгейі  

2018-2019 оқу жылы

2019-2020 оқу жылы

2020-2021 оқу жылы

2021-2022 оқу жылы

Мектеп

0

0

8

1

Аудан

3

1

4

0

Облыс

1

0

0

0

 

Аталған кестеден қазіргі уақытта мектеп банкінде 9 мұғалімнің, аудандық банкте

7 мұғалімнің, облыстық банкте 1 мұғалімнің жұмысы бар екенін көруге болады.

Жұмыс тәжірибесін ұсынатын мұғалімдердің білім сапасы айтарлықтай жоғары: 70-90%. Өз жұмысында олар жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сәйкес келетін сыни ойлау технологиясын жиі қолданады.

2022-2023 оқу жылында мектепте озық тәжірибені енгізу қорытындыларына аралық мониторинг жүргізу қажет.

2022 жылдың 20 сәуірінде мектепте «Жаратылыстану – математикалық цикл сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» тақырыбында мұғалімдер семинары өтті. Семинар барысында 6 педагог ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды көрсетті:

1.       Печенкина Л. А. - география пәнінің мұғалімі

2.       Ребик Т. Ю. – физика пәнінің мұғалімі

3.       Зеленко Н. С. - биология мұғалімі

4.       Нечаева С. В. - математика мұғалімі

5.       Шут Л. А. - математика пәнінің мұғалімі

6.       Эйгерд К. С. - педагог-психолог.

 

Бұл ретте осындай жауапты іс-шарада алғашқы қадамдарын жасаған тәжірибелі мұғалімдер ғана емес, жастар да өз тәжірибелерімен бөлісті. Семинарда біздің заманымыздың өзекті тақырыбы бойынша жұмыс көрсетілді. Мұғалімдер сабақтан тыс және оқу үрдісінде қолданылатын педагогикалық тәсілдерімен бөлісті. Семинар мектептің әлеуеті білім беру саласындағы жаңа бағыттарға қойылатын талаптарға сәйкес келетінін растады. Қонақтар, шақырылған мұғалімдер, оқушылар біздің ұжым осындай сабақ өткізуге, ынтымақтастық атмосферасын құруға дайын екендігіне сенімді болды.

Сонымен қатар, жыл бойы мектеп мұғалімдері әдістемелік кабинеттің ұйымдастыруымен өткен аудандық семинарларға қатысты, ал математика мұғалімі 2022 жылдың наурыз айында математика пәні мұғалімдерінің секцияларында «Математика пәні бойынша білім сапасын арттыру жолдары (дифференциация)»  атты баяндама жасады.

Ребик Т.Ю. – физика пәнінің мұғалімі-"Өрлеу  «БАҰО»  АҚ кураторымен бірлесіп «Тәуелсіздік және білім: өзгерістер, нәтижелер, перспективалар» атты республикалық ғылыми-практикалық онлайн конференцияға қатысты.

Ребик Т. Ю. – директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – «Мектеп пен ЖОО – ның өзара іс-қимылы контекстінде педагогикалық білім беруді жетілдіру» облыстық форумына және «Білім беру-инновациялық даму аумағы» жаңашыл педагогтардың облыстық ғылыми-практикалық конференциясына қатысты.

Тотеп С. - қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі –«Қазақ тілінде тұлғалармен  жұмыс принциптері мен методикалары"

 атты республикалық ғылыми-практикалық конференцияға қатысты.

 

  1. Эксперименттік жұмыстар

 

2021-2022 оқу жылында оқу-тәрбие үрдісінде эксперименттік жұмыстар жүргізілген жоқ.

 

  1. Білім беру технологиялары

 

Мұғалімдердің көпшілігі сыни ойлауды дамыту бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткендіктен (2010 жылдан бастап 2017 жылға дейін осындай курстардан

18 мұғалімнің 12-сі өтті), бұл технология сабақта жетекші болып табылады. Қатысқан сабақтарды талдай отырып, мұғалімдер сыни ойлау технологиясын белсенді қолданады, балаларды сыни ойлауға, өз іс-әрекеттері мен нәтижелерін бағалауға үйретеді, кластерлер, тірек кестелер түрінде оқу материалын жобалауды қолданады, мәтінмен жұмыс жасау, контекстік мәселелерді шешу және т. б. арқылы оқу материалын ойластырылған және аналитикалық оқуға үйретеді.

Сондай-ақ, сабақтарда мұғалімдер сараланған оқыту технологиясын қолданады, өйткені бұл тәсіл білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында өзекті болып табылады және әр оқушыны оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сабақтарда оқытуды саралау көп деңгейлі тапсырмаларды қолдану, күшті және әлсіз оқушыларға жеке көмек көрсету, үй тапсырмасының әртүрлі деңгейлері және т. б. арқылы жүргізіледі.

Ойын технологиясын қолдану сабақты дәстүрлі емес түрде өткізуге мүмкіндік береді және көбінесе соңғы сабақтарда және бастауыш мектептегі сабақтарда қолданылады. Бұл технологияларды қолдану оқушылардың тәуелсіздігін, өз нәтижелері үшін жауапкершілігін,  ойлау қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

 

  1. Әдістемелік қолдау

 

2021-2022 оқу жылында мектепте бекітілген жоспар бойынша 6 әдістемелік бірлестік жұмыс істеді. Пәндік әдістемелік бірлестіктердің жұмысы барысында пәндік олимпиадалардың мектеп кезеңін өткізу, нормативтік құжаттарды зерделеу, мұғалімдерге әдістемелік қолдау көрсету, модерация рәсімін өткізу, пәндер бойынша білім сапасын талдау және оны арттыру бойынша жұмыс, жиынтық бағалау нәтижелерін және мұғалімдер мен оқушыларда кездескен проблемаларды талдау, сондай-ақ олардың шешу жолдарын айқындау сияқты мәселелер қаралды және т. б. Барлық жоспарланған іс-шаралар толық көлемде орындалды.

ЖММ 2021-2022 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбы мен шағын орталық тәрбиешілері үшін жұмыс істеді. Шағын орталықтың тәрбиешісімен ақылы тәлімгерлік ұйымдастырылды.

Бұл жоспар мынадай іс-шараларды қамтыды:

- ҚЕҚ бойынша перспективалық толассыз жоспарлауды зерделеуге көмек көрсету

- Сынып журналын, тәрбиеленушілердің сабаққа қатысуын бақылау журналын ресімдеу бойынша нұсқама өткізу

- Өздігінен білім алу, әдістемелік тақырып бойынша тақырыпты таңдау

- Оқу-дидактикалық материалдарды әзірлеуге (пысықтауға) қатысу

- Оқу кабинетін рәсімдеуге қатысу

- Шағын орталықта тәрбие жұмысының бағытын ұйымдастыру

- Әдістемелік бірлестік отырыстарына қатысу

- Шағын орталықта КБҚ өткізу әдістемесінің жалпы мәселелері

- Өздігінен білім алу тақырыбы бойынша әдебиетті таңдау

- Тәрбиеленушілердің біліктері мен дағдыларына мониторинг жүргізу әдістемесімен танысу

- Тәрбиеленушілермен зерттеу қызметінің негіздерін оқу

- «Шағын орталық ОУД ойын технологиялары» сабағы

- Сыныптан тыс іс-шараларды өткізу

- Оқушыларды конкурстарға, олимпиадаларға дайындау әдістемесімен танысу

- Практикум «Ашық сабақты талдау.Талдау түрлері»

- «Педагогикалық қарым-қатынастың түрлі стильдерін талдау»  практикумы

жыл қорытындысы бойынша бұл жұмыс жоспары оқу жылы ішінде толық іске асырылды деп айтуға болады.

 

Сонымен қатар, мектепте ауысымдық құрамның шығармашылық шағын топтары жұмыс істейді, олардың мақсаты пәндер бойынша да, жалпы білім беру бағытында да сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу болып табылады.

 

  1. Аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық кәсіби конкурстарды өткізу және қатысу

 

Мұғалімдердің түрлі конкурстарға қатысуын талдай келе, 2021-2022 оқу жылында мұғалімдер Қазақстандық конкурстарға басымдық бере отырып, қашықтықтан өткізілетін халықаралық конкурстарға аз көңіл бөлгенін атап өткен жөн. Аудандық іс-шаралар мен Зейін олимпиадасына қатысушылар саны артты (2020-2021 оқу жылындағы 18-ден 2021-2022 оқу жылында 20-ға дейін). Сонымен қатар, мұғалімдер үнемі онлайн форматта өткізілетін түрлі семинарларға, форумдарға, жиналыстарға қатысты.

 

Мұғалімнің аты-жөні

конкурс

пән

нәтижесі

 

Аудандық деңгей

1

Конюшевская Т.Э.

«Үздік бастауыш сынып мұғалімі» аудандық байқауы

Бастауыш сыныптар

Номинация бойынша грамота «Үздік бейнесабақ»

2

Нечаева С.В.

«Үздік бастауыш сынып мұғалімі» аудандық байқауы

Бастауыш сыныптар

 

3

Печенкина Л.А.

«Өзін-өзі танудың үздік мұғалімі»  аудандық байқауы

өзін-өзі тану

Грамота 

4

Зеленко Н.С.

«Экологиялық білім және тәрбие» үздік әдістемесі бойынша аудандық байқау

Экология, биология

3 орын

5

Конюшевская Т.Э.

Бастауыш мектептегі сабақтың үздік әдістемелігі

Бастауыш сыныптар, Жаратылыстану

 

6

Нечаева С.В.

Авторлық бағдарлама

Бастауыш сыныптар, орыс тілі

3 орын

7

Конюшевская Т.Э.

Ладыженко В.А.

Бейнесабақтар

Бастауыш сыныптар

 

 

Облыстық деңгей

1

Ребик Т.Ю.

«Мектеп пен ЖОО-ның өзара іс-қимылы контексінде педагогикалық білім беруді жетілдіру» облыстық форумы

ОТЖ жөніндегі директор

 

2

Ребик Т.Ю.

Жаңашыл педагогтардың «Білім беру-инновациялық даму аумағы» облыстық ғылыми-практикалық конференциясы

Физика пәнінің мұғалімі

 

 

Республикалық деңгей

1

Ребик Т.Ю.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Физика

3 орын

2

Мельникова Л.В.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Ағылшын тілі

2 орын

3

Печенкина Л.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

География

2 орын

4

Печенкина Л.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Тарих

3 орын

5

Зеленко Н.С.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Биология

1 орын

6

Конюшевская Т.Э.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

2 орын

7

Орлов Б.П.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Тарих

2 орын

8

Орлова В.С.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Орыс тілі

Сертификат

9

Цальцалко Т.Р.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

3 орын

10

Телепанченко Л.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

3 орын

11

Шут Л.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Математика

Сертификат

12

Шут Л.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Химия

Сертификат

13

Ладыженко В.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

3 орын

14

Тотеп С.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Қазақ тілі мен әдебиеті

1 орын

15

Телепанченко А.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Дене шынықтыру

3 орын

16

Нечаева С.В.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Математика

Сертификат

17

Мырзахметова А.С.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту

1 орын

18

Нечаева С.В.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

3 орын

19

Катарбаева К.Е.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Қазақ тілі мен әдебиеті

2 орын

20

Эйгерд К.С.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Педагог-психолог

3 орын

21

Конюшевская Т.Э.

КИО республикалық қашықтық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

Сертификат, ауданда 1 орын

22

Цальцалко Т.Р.

КИО республикалық қашықтық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

Сертификат, ауданда 3 орын

23

Нечаева С.В.

КИО республикалық қашықтық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

Сертификат

24

Нечаева С.В.

КИО республикалық қашықтық олимпиадасы

Математика

Сертификат

25

Печенкина Л.А.

КИО республикалық қашықтық олимпиадасы

География

Сертификат, ауданда 1 орын

26

Абдрахманова Н.К.

«Тренингтің үздік әзірлемесі» республикалық конкурсы

Көркем еңбек

1 орын

27

Конюшевская Т.Э.

«Триада» Республикалық педагогикалық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

1 орын

28

Конюшевская Т.Э.

«Инновациялық білім беру»  республикалық олимпиадасы

Бастауыш сыныптар

3 орын

29

Ребик Т.Ю.

Республикалық ғылыми-практикалық онлайн конференция «Тәуелсіздік және білім саласы: өзгерістер, нәтиже, болашағы».

Физика

Сертификат

30

Тотеп С.

Республикалық ғылыми-практикалық конференция «Қазақ тілі оқулықтарындағы мәтінмен жұмыс: ұстанымдары мен әдістемесі».

Қазақ тілі мен әдебиеті

Сертификат

 

Халықаралық деңгей

1

Телепанченко Л.А.

«Көшбасшы-педагог-2021»  халықаралық портфолио конкурсы

Бастауыш сыныптар

  1. орын
  1.  Диагностика және мониторинг

Мектепте мектепішілік бақылау жоспары бар, оған сәйкес барлық аналитикалық жұмыстар жүргізіледі. Бұдан басқа, жоғары тұрған органдар желісі бойынша мониторинг үнемі жүргізіледі. Білім сапасы, дарынды және нашар ынталандырылған оқушылармен жұмыс жүйесі, мектеп мұғалімдерінің аттестаттаудан өтуі және т.б. педагогикалық кеңесте, әдістемелік кеңестің отырыстарында, МӘБ-да талданады.

Осылайша, 2020-2021 оқу жылының қорытындысы бойынша білім сапасының жеткіліксіз жоғары көрсеткіштеріне байланысты математика мұғалімдерінің жұмыс жүйесі бақылауға алынды. Педагогтердің қызметін бақылау нәтижесінде математика мұғалімдерінің жұмыс жүйесі, оқушылардың жадын өзектендіруге және білім алушылардың оқу уәждемесін арттыруға бағытталған оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерін пайдалану есебінен сабақта оқу уақытын ұтымды пайдалану бар екені анықталды. Қорытындылар мен ұсынымдар: жұмыстың пайдаланылатын нысандары мен әдістерін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру, оқытудың белсенді әдістеріне назар аудару; келесі сабақтарды жоспарлау кезінде оқушылар қиындық көрсеткен мақсаттарды ескеру; сабақтарды жоспарлау кезінде (сабақтың соңында) рефлексияға кететін уақытты ескеру.

 

  1. Жаңа талаптарға сәйкес мұғалімдерді аттестаттау нәтижелері

 

2021-2022 оқу жылының бірінші жартыжылдығында мектеп аттестациялық комиссиясына 1 өтініш берілді – Катарбаева К. Е. – Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі. Мұғалім "модератор-мұғалім"санатын алды. Екінші жартыжылдықта 3 мұғалім "педагог-модератор" құжаттарын тапсырды. Аталған мұғалімдер ҰСТ-дан сәтті өтті, екінші кезеңнің нәтижелері күтілуде. Осылайша, жаңа форматтағы аттестациялық сынақтардан өткен педагогтардың үлесі 84,2% (19-дан 16) құрады ("педагог - модератор" біліктілік санатына аттестаттау нәтижелерін ескермегенде-нәтиже әлі белгісіз).

Осы бағыттағы жұмыс педагогтердің өз қызметінің нәтижелеріне қызығушылығын арттыруға, оқушылар арасында өз пәніне қызығушылықты арттыруға ұмтылуға мүмкіндік берді, педагогтердің әртүрлі кәсіби конкурстарға, олимпиадаларға қатысу үлесі артты.

2022-2023 оқу жылында 1 педагогті кезекті аттестаттау жоспарлануда: 1-бастауыш сынып мұғалімі.

 

  1. Білім сапасын арттыру бойынша жұмыс

 

Әр тоқсанның қорытындысы бойынша мектептің педагогикалық кеңесінде пәндер мен педагогтар бойынша білім сапасы талданады. Тоқсан бойынша бір «3» немесе «4»  бағасы бар оқушылар "Резерві" анықталады. 1 тоқсанның қорытындысы бойынша білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жоспары құрылады және барлық кейінгі жұмыс оқытудың неғұрлым жоғары нәтижелеріне қол жеткізу бойынша жүргізіледі.

 

 

1 тоқсан

2 тоқсан

3 чтоқсан

4 тоқсан

жыл

2020-2021 оқу жылы, БС, %

49,2

58,7

54,7

47,6

57,1

2021-2022 оқу жылы, БС, %

56,5

59,7

64,5

62,3

65,6

1 сынып

-

-

-

-

-

2 сынып

100

100

100

100

100

3 сынып

62,5

75

75

71,4

71,4

4 сынып

100

100

100

100

100

5 сынып

42,9

71,4

85,7

71,4

100

6 сынып

60

40

40

40

40

7 сынып

50

37,5

62,5

62,5

62,5

8 сынып

50

50

50

50

50

9 сынып

42,9

42,9

42,9

42,9

42,9

10 сынып

33,3

50

50

50

50

11 сынып

42,9

42,9

42,9

42,9

42,9

 

 

Осы кестеден ағымдағы оқу жылында тоқсандық білім сапасы бұрынғыға қарағанда жоғары болғанын көруге болады. Өткен жылмен салыстырғанда білім сапасының деңгейі 8,5% - ға артты.

Ағымдағы оқу жылындағы білім сапасын талдай отырып, егер жыл басында Мектептегі білім сапасы 56,5% - ды құраса, жыл қорытындысы бойынша ол 65,6% - ды құрады. Оқу жылында білім сапасының өсімі 9,1% құрады. Бірінші тоқсанда білім сапасының төмендігі жаңа бағдарламалық материалды зерттеумен қатар, пән мұғалімдері оқушылармен "нөлдік кесінділерді"жүргізу барысында анықталған олқылықтарды жою бойынша жұмыс жасауымен түсіндіріледі. Білім сапасын арттыру екінші тоқсанның өзінде білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жоспары жақсы нәтиже бергенін көрсетеді және сол бағытта жұмыс жүргізу қажет: білім сапасына аралық мониторинг жүргізу, "резервпен" жұмыс істеу, оқушылармен және ата-аналармен әңгімелесу жүргізу, сабақта белсенді жұмыс түрлерін пайдалану және т. б.

Сонымен, мұғалімдер тұрғысынан білім сапасын талдау мыналарды көрсетеді:

 

Мұғалімнің аты-жөні

пән

еңбек өтілі

санаты

БС, %

1 т

2 т

3 т

4 т

Жыл

1

Абдрахманова Н.К.

Көркем еңбек

35 ж

п/зерттеуші

100

100

100

100

100

2

Зеленко Н.С.

Биология

28 ж

п / сарапшы

84,4

81,3

75

68,8

75

3

Калыбаева К.Е.

Көркем еңбек

8 ж

санаты жоқ

100

100

 

 

 

4

Катарбаева К.Е.

Қаз. тілі мен әдебиеті

12 ж

п/модератор

80,6

83,3

85,7

85,7

85,7

5

Конюшевская Т.Э.

Бастауыш сыныптар (әдебиет оқу)

14 ж

санаты жоқ

100

100

100

100

100

6

Ладыженко В.А.

Бастауыш сыныптар

8,5 ж

п / сарапшы

75

83,3

83,3

76,2

81

Ладыженко В.А.

Информатика

8,5 ж

санаты жоқ

100

100

100

100

100

7

Мельникова Л.В.

Ағылшын тілі

32 ж

п / сарапшы

72,6

74,2

80,6

78,7

80,3

8

Орлов Б.П.

Тарих

31 ж

п/модератор

70

71,7

75

83

100

9

Орлова В.С.

Орыс тілі мен әдебиеті

47 ж

п/модератор

86,7

86,4

96

89,8

89,8

10

Печенкина Л.А.

тарих

39 ж

п/зерттеуші

79,2

89,8

91,7

89,6

95,8

 

Печенкина Л.А.

география

39 ж

п/зерттеуші

64

84

88

80

84

11

Ребик Т.Ю.

Физика

18 ж

п/зерттеуші

60

64

68

68

64

12

Телепанченко А.А.

Дене шынықтыру

10 ж

екінші

100

100

100

100

100

13

Телепанченко Л.А.

Бастауыш сыныптар

27 ж

п/зерттеуші

100

100

100

100

100

14

Тотеп С.

Қаз. тілі мен әдебиеті

10 ж

п/модератор

69,2

65,4

73,5

75,8

72,7

15

Цальцалко Т.Р.

Бастауыш сыныптар

33 ж

п / сарапшы

100

100

100

100

100

16

Шут Л.А.

Математика

6,5 ж

п / сарапшы

45

47,5

50

47,5

47,5

Шут Л.А.

Химия

2 ж

санаты жоқ

41,7

53,1

50

50

53,1

17

Нечаева С.В.

Математика

20 ж

екінші

58,3

45,8

55,2

58,6

55,2

Нечаева С.В.

Бастауыш сыныптар

2 ж

санаты жоқ

1 сынып бағаланбайды

         

 

 

Барлық педагогтардың еңбек өтілі мен санатына қарамастан, пән бойынша білім сапасы 50% – дан асады (Шут Л.А. - математикадан басқа). Шут Л.А. 9-11 сыныптарда жұмыс істейді. Бұл сыныптардың контингентін көбінесе мотивациясы төмен оқушылар құрайды. Бұл сыныптардағы білім сапасы әрдайым төмен болды, әсіресе EMC пәндеріне қатысты. Ата-аналармен және оқушылармен білім сапасының жақсы көрсеткіштері бар оқушылардың оқу қажеттілігі мен болашағы туралы тұрақты әңгімелер өткізіледі. Сонымен қатар, 9-11 сыныптардағы математикадан оқу бағдарламасы оқушылардың осы жастағы қабылдауы үшін күрделілігімен ерекшеленеді. Мұғалім оқушылармен үлкен жұмысты тек сабақтарда ғана емес, сонымен қатар сабақтан тыс уақытта да жүргізеді. Сонымен қатар, оқу жылының басталуымен салыстырғанда оң динамика байқалады.

 

         

2022-2023 оқу жылында тағы да математика бойынша білім сапасының деңгейін бақылауға алу қажет (47,5% және 55,2%).

          Емтихан қорытындысы бойынша келесі нәтижелер алынды:

 

Пән

сынып

Жыл қорытындысы бойынша білім сапасы

Емтихан қорытындысы бойынша білім сапасы

Қазақ тілі мен әдебиеті

9

57,1

57,1

Математика

9

42,9

42,9

Орыс тілі

9

57,1

71,4

Орыс тілі мен әдебиеті

11

71,4

71,4

Алгебра және талдау

11

57,1

42,9

Қазақ тілі

11

71,4

57,1

Қазақстан тарихы

11

71,4

71,4

Биология

11

85,7

42,9

 

оқушы жылдық бағаларын растамады: математика бойынша 9 сыныптан 1 оқушы, қазақ тілі мен әдебиеті бойынша 11 сыныптан  1 оқушы, алгебра бойынша 11 сыныптан 1оқушы және биология бойынша 11 сыныптан 2 оқушы.

Пән мұғалімдері Катарбаева К.Е., Зеленко Н.С. және Шут Л. А. сабақта оқушыларды формативті бағалау нәтижелерін қою тәсілдерін қайта қарау қажет.

 

  1.  Дарынды балалармен жұмыс жүйесі

 

Мектептің дарынды оқушыларымен жұмыс балаларды әртүрлі зияткерлік және шығармашылық конкурстарға, олимпиадаларға, түрлі деңгейдегі іс-шараларға белсенді қатысуға тартуға негізделеді.

2021-2022 оқу жылы ішінде мектеп оқушылары келесі іс-шараларға қатысты:

 

Іс-шаралар

Оқушылар саны

Нәтижесі

Аудандық деңгей

2-сынып оқушыларының математикалық турнирі

2

 

Республикалық олимпиаданың аудандық кезеңі НМБ

3

 

"Вундеркинд" бастауыш мектеп чемпионаты

4

 

Пәндік олимпиада

7 (3)

 

Аудандық "Тіл дарын-2021"байқауы

1

Грамота

IQanat 8 сынып оқушылары арасында

3

 

Облыстық деңгей

"Джамп роуп" және "Роумп скипинг" бойынша спорттық жарыстар»

14

3 оқушы – 1 орын

3 оқушы – 2 орын

3 оқушы – 3 орын

5 оқушы – сертификаттар

Республикалық деңгей

Республикалық олимпиада e-edu.kz

5

4 оқушы – 1 орын

1 оқушы – 2 орын

Өзге ұлт өкілдерінің 5-9 сынып оқушылары арасында қазақ тілінен «Тіл – мемлекет тәуелсіздігінің нышаны» атты қашықтық олимпиада

1

Сертификат

Қашықтықтан олимпиадалар орталығы (биология бойынша)

1

1 орын

КИО қашықтық олимпиадасы (география)

2

Сертификаттар

"Тарих ата"қашықтық олимпиадасы

3

Сертификаттар

Мың бала

12

 

Халықаралық деңгей

Кенгуру-Барлығына арналған математика

20

2 оқушы – 2 орын

2 оқушы – 3 орын

16 оқушы – сертификаттар

Ломоносов турнирі (математика бойынша)

8

2 оқушы – 2 орын

4 оқушы – құрмет грамоталары

2 оқушы – сертификаттар

Ломоносов турнирі (физика бойынша)

6

1 оқушы – 2 орын

3 оқушы – құрмет грамоталары

2 оқушы – сертификаттар

«Сөз фабрикасы» ауызша шығармашылық байқауы

5

Қатысушылардың дипломдары

«Жыл оқушысы»

1

1 орын

Ғылым негіздері бойынша Олимпиада (физика бойынша)

4

Сертификаттр

ПОНИ-бірінші сынып оқушыларының күзгі байқауы

4

2 оқушы – 2 орын

1 оқушы – 3 орын

1 оқушы  – сертификат

ПОНИ Пифагорда қонқта 

9

4 оқушы – 3 орын

5 оқушы – сертификаттар

Тіл білімінің ұлы еліндегі ПОНИ

12

5 оқушы – 1 орын

4 оқушы – 4 орын

3 оқушы – 3 орын

ПОНИ  Палитрасы

5

2 оқушы – 2 орын

1 оқушы – 1 рыно

2 оқушы – сертификаттар

«Менің әлемім» суреттер мен қолөнер байқауы

2

2 оқушы – 1 орын

Жалпықазақстандық байқаулар

«Лучик в науке» жалпықазақстандық қашықтық зияткерлік ойыны (математика)

4

4 оқушы – 1 орын

«Лучик в науке» жалпықазақстандық қашықтық зияткерлік ойыны (әдебиеттік оқу)

5

1 оқушы – 1 орын

1 оқушы – 2 орын

3 оқушы – 3 орын

«Лучик в науке»  (логика)жалпықазақстандық қашықтық зияткерлік ойыны

5

4 оқушы – 2 орын

1 оқушы – 3 орын

«Лучик в науке» жалпықазақстандық қашықтық зияткерлік ойыны (жаратылыстану)

5

4 оқушы – 1 орын

1 оқушы – 2 орын

         

     Осы кестені талдай отырып, біз 2021-2022 оқу жылында республикалық зияткерлік конкурстарға (өткен оқу жылында 4 іс-шара және осы оқу жылында 6 іс-шара), Халықаралық зияткерлік конкурстарға (өткен оқу жылында 5 іс-шара және осы оқу жылында 11 іс-шара) қатысу санының артқанын көреміз. Сонымен қатар, жүлделі орындар саны артты, яғни оқушылардың дайындық деңгейі жақсарды. Осы бағыттағы жұмысты жалғастыру қажет. Жаңа оқу жылының басында белгілі бір пән мұғалімдеріне қатысу және оларды бекіту қажет болатын конкурстардың нақты тізімін анықтау қажет.

 

 Проблемы и перспективы методической службы школы

 

     Мектеп ұжымы ұйымшылдықпен, тату жұмыс істейді, қойылған міндеттер мен мақсаттарға қол жеткізуге ұмтылады.  Мектепте барлық қажетті нормативтік-құқықтық құжаттар бар, мектепішілік жергілікті актілер әзірленді.

     Өкінішке орай, мектептің материалдық-техникалық базасы төмен: жаңа модификация кабинеттері аз (тек биология кабинеті). Көрнекі және дидактикалық материалдардың көпшілігі мұғалімдердің өздері дайындаған.

Жаңа оқу жылына мектеп ұжымының алдына келесі міндеттер қойылды:

 

1) мектепалды даярлық:

- мектепте оқу үшін қажетті дағдыларды жетілдіру (жауапкершілік, ұқыптылық, дербестік, еңбекқорлық);

- ұжымдық қызметте бірлесіп әрекет ету дағдыларын тәрбиелеу (құрдастарына көмек көрсету, жұмыс нәтижелерін бағалау және т. б.);

- балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектепке дейінгі ұйымнан мектепке көшу кезінде сабақтастықты және табысты бейімделуді қамтамасыз ету;

-баланың мектепке деген эмоционалды-оң көзқарасын, оқуға деген ынтасын дамыту.

2) бастауыш білім беру:

- кең ауқымды дағдылар негіздерін меңгерген білім алушы тұлғасының үйлесімді қалыптасуы мен дамуы үшін қолайлы білім беру кеңістігін құру:

1) білімді функционалдық және шығармашылық қолдану;

2) сыни тұрғыдан ойлау;

3) зерттеу жұмыстарын жүргізу;

4) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану;

5) коммуникацияның әртүрлі тәсілдерін, оның ішінде тілдік дағдыларды қолдану;

6) топта және жеке жұмыс істей білу.

3) негізгі орта білім беру:

- білім алушылардың қалыптасуы мен дамуы:

1) рухани-адамгершілік қасиеттер;

2) ғылым негіздері бойынша базалық білім жүйесі;

3) өз бетінше оқу және жеке өзін-өзі дамыту дағдылары;;

4) оқу дағдыларын, жобалау, зерттеу қызметін жүзеге асыру;

5) сыни және шығармашылық ойлау дағдылары;

6) қоғамда өзін-өзі тану және өзара әрекеттесу дағдылары.

4) жалпы орта білім беру:

1) жалпыға міндетті пәндер мен элективті профильдік пәндерді келісу негізінде жаратылыстану-математикалық және әлеуметтік-гуманитарлық бағыттар бойынша  профильдік оқытуды жүзеге асыру;

2) пәндерді оқытудың стандартты және ілгері деңгейлерінің үйлесімі негізінде білім алушылардың жоғары оқу орындарына түсуге академиялық дайындығын қамтамасыз ету;

3) рухани-адамгершілік қасиеттерді, коммуникативтік, әлеуметтік, зерттеушілік дағдыларды және сыни және шығармашылық ойлау негізінде проблемаларды шеше білуді мақсатты дамыту;

4) түлектерге қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес кәсіби өзін-өзі анықтауға жәрдемдесу;

5) түлектерге үздіксіз білім алуға, мансаптық өсуге дайындыққа және өмірдегі танымдық процесті реттеуге оң көзқарас қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады.

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 02.07.2022 21:55
Құрылған күні: 02.07.2022 21:55

Текст