«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ковыльный ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Ковыльное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқу-әдістемелік жұмысты талдау «Ковыльное ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ 2020-2021 оқу жылы

Оқу-әдістемелік жұмысты талдау

«Ковыльное ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ

2020-2021 оқу жылы

         "Ковыльное ауылының ЖБМ" КММ 18 педагог жұмыс істейді. Жас мамандар – 1: Педагог-психолог, жұмысқа 2020 жылы келді, зейнеткерлер – 2: орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі және тарих мұғалімі. Маман емес адамдар жоқ. Мектептің барлық мұғалімдерінің педагогикалық білімі бар. Мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі мен шағын орталық тәрбиешісінің мектепке дейінгі білімі бар.

Олардың ішінде: 16 жоғары біліммен, 2 орта арнаулымен.

Педагогтердің біліктілік санаттары бойынша сапалық құрамын талдау мынаны көрсетеді:

Барлық мұғалім

Ескі формат бойынша

            Жаңа  формат бойынша

жоғары

бірінші

екінші

дәрежеіз

Педагог-зерттеуші

Педагог-сарапшы

Педагог-модератор

18

0

0

1

3

4

6

4

 

Бірінші және жоғары санаттағы мұғалімдердің үлесі 55,6% құрайды. Өткен жылы бұл үлес 62,5% құрады. Төмендеу санаты жоқ педагог-психологтың жұмысқа келуімен байланысты. 2021-2022 оқу жылының екінші жартыжылдығында санат алуды жоспарлап отыр

 

. 2020-2021 оқу жылында мектепте 76 оқушы оқыды. Оның ішінде 8 оқушы – мектепалды даярлық сыныбы. Жиынтық сынып 11. Сыныптар 12. 7-8 сыныптар бірігіп оқыды. Мектеп бес күндік оқыту режимінде жұмыс істеді. Ауысым саны - 1. Оқыту тілі: орыс.

Мектеп жанында "Арман" шағын-орталығы жұмыс істейді, оған (қазіргі уақытта) 3 жастан 5 жасқа дейінгі 10 бала барады.

Мектептің әдістемелік қызметінің мақсаты: Мектептің әдістемелік мәселесін шешу арқылы оқытушылардың педагогикалық шеберлігін және әдістемелік даярлық деңгейін үздіксіз жетілдіру.

Мектептің әдістемелік қызметінің міндеттері:

1.      Әр баланың шығармашылық даралығын дамыту.

2.      "Мұғалім-оқушы"өзара әрекеттесудің жаңа схемасын іздеу және дамыту.

3.      Заманауи педагогикалық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану.

4.      Әдістемелік жұмысқа мұғалімдерді барынша тарту, БПҰ жинақтау, зерделеу, жинақтау және енгізу бойынша МҰ ішіндегі жұмысты қадағалау.

5.      Дағдыларды дамыту және жетілдіру: сабақты дайындау технологиясы және оның өзін-өзі талдауы, өз қызметін өзін-өзі бақылау.

6.      оқушылармен шығармашылық қабілеттерін дамыту бойынша мақсатты жұмысты ұйымдастыру.

7.      Мектептің сабақ, сабақтан тыс және мектептен тыс жұмыстарының интеграциясы

8.      Мектептің табысты дамуы үшін қажетті педагогикалық кадрлардың біліктілік деңгейін қамтамасыз ету, оқу пәні мен аралас пәндерді білу саласында олардың ғылыми хабардарлығын арттыру.

9.      Жаңартылған білім беру мазмұнына көшу үшін жағдай жасау.

10.    МҰ жұмысы, әкімшіліктің сабақтарына қатысу, ашық сабақтар, семинарлар, тәлімгерлік арқылы мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету.

11.    Жас оқытушылардың кәсіби қалыптасуы.

12.    Оқушылардың білім сапасын арттыру.

13.    Оқушылардың тәрбие деңгейін арттыру.

14.    АКТ енгізу.

15.    Білім беру саласында тәжірибе және озық технологиялармен алмасу мақсатында басқа оқу орындарымен өзара іс-қимылды ұйымдастыру.

16.    Оқушыларды қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру және сапалы өткізу.

Мектептің әдістемелік тақырыбы: "Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқушы тұлғасының шығармашылық даралығын дамыту және тәрбиелеу»

Мектептің әдістемелік мәселесі:

мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі: жаңартылған білім беру мазмұнын жүзеге асыру шарттары мен мүмкіндіктері.

Мектептің әдістемелік қызметінің құрылымы 1-қосымшада берілген.

1. Мектептің әдістемелік қызметі жұмысының негізгі бағыттары

«Ковыльное ауылының ЖББМ» КММ-де оқу-әдістемелік жұмыс 6 негізгі бағыт бойынша жүргізіледі:

Бағыты

Мақсаты

1.      Ұйымдастыру-әдістемелік іс-шаралар

оқу-тәрбие процесін сапалы ұйымдастыру

2. Нормативтік-құқықтық реттеу

жұмысты сапалы орындау, Нормативтік-құқықтық актілер талаптарының толық және уақтылы орындалуын қамтамасыз ету

3. Білім беру мазмұнын жаңартуды басқару

МЖМБС талаптарын орындау, тәрбие мен оқытудың инновациялық әдістеріне бағдарлау

4. Қызметкерлермен жұмыс

мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін арттыру, мұғалімдердің ақпараттық мәдениетін арттыру, мұғалімдердің әдістемелік жұмысындағы проблемаларды жою, мұғалімдерді аттестаттауды ұйымдастыру

5. Оқушылармен жұмыс

әр баланың шығармашылық даралығын дамыту, ақыл-ой қабілеттерін жандандыру, танымдық күштер мен зияткерлік ұзақ мерзімді іс-әрекетке қабілеттерін дамыту

6. Жас мұғалім мектебі

жас мұғалімнің үздіксіз білім алу қажеттілігін қалыптастыру және тәрбиелеу, шығармашылық қызметтің жеке стилін қалыптастыруға ықпал ету

Ұйымдастыру-әдістемелік іс-шаралар

         2020-2021 оқу жылына арналған оқу-әдістемелік үдерісті сапалы ұйымдастыру үшін жалпы мектептік жұмыс жоспары құрылды, оған мектептің барлық қызметтерінің жұмыс жоспары енгізілді. Болашақта мектеп жұмысы осы жоспар негізінде жүзеге асырылды. Оқу жылы басталар алдында сынып-комплектілер қалыптастырылып, сабақ кестесі, жұмыс кестесі және кестесі жасалды. Мектептің барлық оқушылары оқулықтармен қамтамасыз етілді, ал педагогтарға оқулықтардың электрондық нұсқаларына қолжетімділік ұйымдастырылды.

           Оқыту үдерісін цифрландыруды жүзеге асыру және педагогтардың жұмысын жеңілдету үшін мұғалімнің жұмыс орындары ұйымдастырылды: әрбір сыныпта интернетке шығатын компьютер, проектор, экран бар. Мұғалімдер бөлмесінде де интернетке шығатын мұғалімдер үшін 2 жұмыс орны ұйымдастырылды. Мектепте 20 Мб/с және 6 Мб / с жылдамдықпен интернетке қосылудың 2 нүктесі бар.

         Бұл іс-шаралар мектепке күнделікті БАЖ-ды 100% уақтылы жүргізуге мүмкіндік берді "Кунделик.kz", Bilimland платформасының білім беру ресурстарын сабақта пайдалану, электрондық ЦОР, youtube оқу бейнероликтерін пайдалану және т.б. оқушылардың білім сапасын арттыруға, мұғалімдер мен оқушылардың өз қызметінің нәтижелеріне қызығушылығын арттыруға мүмкіндік берді.

Нормативті-құқықтық реттеу

Жыл бойы пайдаланылатын ақпараттың толықтығы мен дұрыстығы үшін өзекті нормативтік-құқықтық құжаттарды, әдістемелік ұсынымдар мен нұсқаулықтарды зерделеу мәселелері бойынша әдістемелік кеңестер өткізілді. Осылайша, жыл бойы жаңа оқу жылына арналған нұсқаулық-әдістемелік хатты, шектеу шаралары кезеңінде оқу процесін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдарды, ағымдағы бақылауды ұйымдастырудың үлгілік қағидаларын, оқушыларды қорытынды аттестаттау мәселелерін, педагогтарды аттестаттауды ұйымдастыру мәселелерін, озық педагогикалық тәжірибені мектеп және аудандық БПҰ банкіне енгізу рәсімінен өту процесін зерделеу бойынша кеңестер өткізілді. Сонымен қатар, "педагогикалық этиканың кейбір мәселелері туралы", "Педагог мәртебесі туралы", МЖМБС және т. б. заңдар қайта зерделенді.

             Бұл жұмыс нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес оқу-әдістемелік процесті сапалы ұйымдастыруға мүмкіндік берді. Мектепте жазбаша, зертханалық, практикалық жұмыстардың нормалары сақталды; бөлім мен тоқсан бойынша жиынтық жұмыстар әдістемелік ұсынымдарда жазылған нормаларға сәйкес жазылды. Мектеп педагогтары педагогикалық этика нормаларын сақтады. БПҰ-ны аттестациялау және жалпылау бойынша мұғалімдердің жетістіктері тиісті бөлімде баяндалатын болады.

2. Білім беру мазмұнын жаңартудың негізгі бағыттарын іске асыру

2020-2021 оқу жылында жаңартылған білім мазмұны бағдарламасы бойынша мектепте 1-11 сыныптар білім алуда. Осылайша, жаңартылған білім беру мазмұнына көшу толығымен аяқталды. Мектеп қысқартылған оқу жүктемесінің түп-тамырымен айналысады. 10 сынып оқушылары тамыз айында химия мен биологияны, стандартты деңгей - әлемдік тарихты тереңдетіп оқыту пәндерін таңдады. Бұл мәселе бойынша оқушылар мен ата-аналар арасында түсіндіру жұмыстары жүргізілді. Дәл осындай түсіндіру жұмыстары 9-сыныпта оқушылармен және олардың ата-аналарымен жүргізілді. Критериалды бағалау критериалды бағалау жөніндегі нұсқаулыққа және № 125 бұйрыққа сәйкес жүргізіледі.

ЖҚБ негізгі бағыттарын жүзеге асыру аясында мектепте келесі жұмыстар жүргізілуде:

 

- оқушылардың жеке басының дамуына ықпал ететін құндылықтарды дамыту-сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану, шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды қолдану арқылы сабақтарда да, сабақтан тыс уақытта да үздіксіз жүреді. Бұған мұғалімдердің көпшілігінің сыни ойлауды дамыту бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткендігі ықпал етеді. 2010-2017 жылдар аралығында осындай курстардан 18 мұғалімнің 12-сі өтті. Сондай-ақ, сабақтарда мұғалімдер дифференциалды оқыту технологиясын қолданады, өйткені. бұл тәсіл білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында өзекті болып табылады және әрбір оқушыны оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Ойын технологиясын қолдану сабақты дәстүрлі емес түрде өткізуге мүмкіндік береді және соңғы сабақтарда жиі қолданылады. Осы технологияларды пайдалану оқушылардың дербестігін, өз нәтижелері үшін жауапкершілігін, қораптан тыс ойлау қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді;

- мектеп білімінің мазмұнын қазіргі қоғамның динамикалық сұраныстарына сәйкестендіру балалардың психологиялық-физиологиялық даму заңдылықтарын ескере отырып-мектептің педагогикалық ұжымы үнемі нормативтік-құқықтық құжаттарды, әдістемелік әдебиеттерді зерделейді, өзін-өзі тәрбиелеу жоспары бойынша жұмыс жүргізеді, онда мектеп мұғалімдері өздерінің жеке кәсіби өсуін көрсетеді. Сонымен қатар, әдістемелік бірлестіктердің отырыстарында жұмыста нәтиже беретін жаңа әдістер мен әдістер талқыланып, идеялар алмасады;

- білім беру мазмұнын оқушыларды танымның ғылыми тәсілдеріне және дербес зерттеулерге мақсатты және жүйелі түрде тартуға, танымдық уәждемені қалыптастыратын және ақпараттық технологиялардың дидактикалық мүмкіндіктерін ескеретін оқу жағдайларын кеңінен қолдануға бағдарлау-1-4 сыныптарда осы оқу жылында ЖОЖ-да "осы қызықты әлем", "өзімізді танимыз", "Жас зерттеуші" үйірмелері жоспарланған, олардың мақсаты кіші оқушыларда зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру болды - болашаққа көзқарасты қалыптастыру, қоғам мүшесі және халықаралық ынтымақтастық субъектісі ретінде адамға қажет моральдық қағидаларды нығайту-тек сабақтарда ғана емес, сонымен қатар кәсіптік бағдарлау жұмысы аясында, сынып сағаттарында, сыныптан тыс іс-шаралар кезінде, оқушылармен әңгімелесу кезінде де орындалады;

- білім беру мазмұнын ұлттық мәдениетті құрметтеуге және басқа мәдени бастауларға қатысты ашықтыққа тәрбиелеуге бағдарлау-тәрбие жұмысының патриоттық бағыты арқылы сабақта және сыныптан тыс жұмыстарда да жүзеге асырылады.

Критериялды бағалау бойынша жұмыс

Мектеп үйлестірушісінің міндетін директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары атқарады. Оқу жылының басында мектеп үйлестірушісінің жұмыс жоспары жасалды. Жұмыс 4 бағыт бойынша жүргізіледі: нормативтік және нұсқаулық-әдістемелік құжаттар, ҚҚ және ӘБ ұйымдастырудағы мұғалімдерді қолдау, жұртшылықпен (ата-аналармен) жұмыс, мониторинг.

Оқу жылы барысында мынадай іс-шаралар өткізілді:

- тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесін бекіту,

- жиынтық бағалау рәсімдерінің саны және тоқсан ішіндегі жиынтық бағалау үшін ең жоғары балл бойынша нормаларды бекіту;,

- Кунделик электрондық журналын жүргізу бойынша нұсқама өткізу,

- ұйымдастыру оқыту тренингтің тақырыбы "Кері байланыс. Мұғалімнің пікірлері»,

- ТЖБ үшін тапсырмаларды құрастыру, іріктеу, қосымша нұсқаларды әзірлеу, балл қою схемасын, айдарларды құру,

- модерацияны ұйымдастыру және өткізу,

- КО мәселелері бойынша ата-аналар қауымдастығына кеңес беру.

Жүргізілген жұмыстың қорытындысы бойынша мектеп мұғалімдері критериалды бағалау бойынша нұсқаулықтарға және № 125 бұйрыққа сәйкес біледі және жұмыс істейді, жиынтық бағалау тапсырмаларын дербес әзірлейді, қалыптастырушы және жиынтық бағалау нәтижелерінің есебін уақтылы жүргізеді, бағалау нәтижелерін оқушылар мен олардың ата-аналарына жеткізеді деп айтуға болады. Ата-аналар мен оқушылар жиынтық жұмыстарды жүргізу мерзімдерімен, өз жұмыстарының нәтижелерімен уақтылы танысады, тоқсандық және жылдық бағаларды қалыптастыру туралы ақпаратқа ие болады.

        Келесі оқу жылында сабақтың қорытынды кезеңі – рефлексия бойынша тренингтер қарастыру қажет-педагогтармен сабақ материалын тиімді бекітуге, оқушылардың өзін-өзі талдау және өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік беретін тәсілдер мен әдістерді пысықтау қажет.

3. Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру

    Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру шеңберінде педагогтердің біліктілігін арттыру курстарынан уақытылы өтуге көп көңіл бөлінеді. Оқу жылының басында курстық дайындықтың перспективалық жоспары жасалады. Қажетті курстар бойынша білім бөліміне өтінім жіберіледі.

     Мәселен, ЖБЖ шеңберінде пәндер бойынша біліктілікті арттыру курстарын барлық мұғалімдер 2016-2019 жылдар аралығында өтті және 2020 жылғы 1 қыркүйекте 100% - ды (17-ден 17) қамтыды. Үш бастауыш сынып мұғалімінің курстық дайындық мерзімі аяқталады-білім бөліміне тиісті өтініш берілді, 2021 жылдың жаз мезгілінде осы мұғалімдердің курстық дайындығы ұйымдастырылды.

       Әкімшілік құрамы 100% біліктілікті арттыру курстарынан өтті: директор – 2 курс, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – 1 курс, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – 2 курс. 2020-2021 оқу жылы ішінде директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Н. К. Абдрахманова ЮНФПА-ның "білім алушылардың бойында руханиятты, имандылықты қалыптастыру, оларды отбасылық өмірге дайындау, ұрпақты болу денсаулығын қорғау" атты пилоттық жобасы шеңберінде республикалық біліктілікті арттыру курстарынан өтті, директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары Т. Ю. Ребик. ОСО (ПШО, Көкшетау) шеңберінде жалпы білім беру ұйымдары басшылары орынбасарларының біліктілігін арттыру курстарынан өтті.

           Сондай – ақ оқу жылы ішінде 2 Математика мұғалімі - Шут Л.А. және Нечаева С. В. "оқушылардың математикалық және оқу сауаттылығын, креативті ойлауын дамыту" тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курстарынан және 1 Физика мұғалімі – Ребик т. ю. – "оқушылардың жаратылыстану-ғылыми және оқу сауаттылығын, креативті ойлауын дамыту"тақырыбы бойынша біліктілігін арттыру курстарынан өтті. 2021-2022 оқу жылында аталған мұғалімдердің мектептің жаңа әдістемелік тақырыбымен оқушылардың жаратылыстану-ғылыми және функционалдық сауаттылығымен байланысты жұмысты ұйымдастырудағы әлеуетін пайдалану жоспарлануда.

       2020-2021 оқу жылы қарсаңында 13 мұғалім "қашықтықтан оқытуды үйренемін" курсы бойынша оқытудан өтті, мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі Көкшетау қ.ПШО мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтері арасында біліктілікті арттыру курстарынан өтті, шағын орталықтың тәрбиешісі "МДБҰ-да білім беру процесін ұйымдастыруға арналған заманауи цифрлық ресурстар" тақырыбы бойынша семинарда оқудан және "мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында әдістемелік жұмыстың ұйымдастырушылық-педагогикалық аспектілері" тақырыбы бойынша "Өрлеу"біліктілікті арттыру курстарынан өтті.

Сонымен қатар, 7 мұғалім "оқушылардың ғылыми зерттеу жобалары" атты республикалық семинарға, 1 мұғалім "білім беру мазмұнын жаңарту аясында Көркем еңбек сабақтарында білім беру үдерісін ұйымдастыру"атты республикалық семинарға қатысты.

         Осылайша, біліктілікті арттыру курстарынан уақтылы өту 100% - ды құрайды. Осы бағыттағы уақтылы және жүйелі жұмыс пәндер бойынша білім сапасының жақсы көрсеткіштеріне қол жеткізуге көмектеседі.

2022 жылы 5 мұғалімнің курстық дайындық мерзімі аяқталады. 2021-2022 оқу жылында келесі мұғалімдерге курстық даярлықты ұйымдастыру қажет:

     * Орлов Б. П. – тарих

* Печенкина Л. А. – география, өзін-өзі тану

* Телепанченко А. А. - дене шынықтыру

* Ребик Т. Ю. – физика

* Цальцалко Т. Р. - өзін-өзі тану

4. ҚБҚ зерттеу, жалпылау және тарату. Жалпылау формалары

Мектептің әдістемелік және педагогикалық кеңесінде 2020-2021 оқу жылында мектептің бірыңғай әдістемелік тақырыбымен жұмысты аяқтау туралы шешім қабылданды. Осыған байланысты, 2020 жылдың қараша айында мектептің озық педагогикалық тәжірибені зерделеу жөніндегі сараптамалық кеңесінің қарауына математика пәнінің мұғалімі "6-сыныптағы математика сабақтарындағы жұмыстың белсенді түрлері"тақырыбында жұмысты қарау бойынша 1 өтініш берді. Бұл жұмыс БПҰ аудандық банкіне енгізу үшін ұсынылды.

2020 жылдың желтоқсан айында озық педагогикалық тәжірибені зерделеу жөніндегі аудандық сараптамалық кеңестің қарауына 4 өтініш берілді:

Мұғалімнің аты-жөні

тақырыбы

пән

Зеленко Н.С.

Қазіргі заманғы мектеп жағдайында директордың жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру

Мектеп директоры

Ребик Т.Ю.

Мектепте оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

Директордың оқу-тәрбиелеу жұмысы бойынша орынбасары

Абдрахманова Н.К.

Мектептің тәрбие процесіндегі көркем-эстетикалық тәрбие

Директордың тәрбиелеу жұмысы бойынша орынбасары

Нечаева С.В.

6-сыныпта математика сабағында жұмыстың белсенді түрлері

Математика

Барлық ұсынылған жұмыстар БПҰ аудандық банкіне қосуға ұсынылды(01.02.2021 жылғы № 61 бұйрық.

2021 жылдың наурыз айында озық педагогикалық тәжірибені зерделеу бойынша мектептің сараптамалық кеңесінің қарауына 7 өтініш берілді:

ФИО учителя

темы

предмет

Калыбаева А.О.

Практикалық дағдыларды қалыптастыру құралы ретінде технология сабағында оқушылардың өзіндік және топтық жұмысы

Көркем еңбек

Катарбаева К.Е.

Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқушы тұлғасының шығармашылық даралығын дамыту және тәрбиелеу

Қазақ тілі мен әдебиет

Мырзахметова А.С.

Шығармашылық-іздестіру қызметі арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту және тәрбиелеу

Шағын орталық тәрбиешісі

Нечаева С.В.

4-сыныптағы орыс тілі сабақтарындағы сөздік жұмыс

Бастауыш сынып

Орлов Б.П.

Тарих сабақтарында сыни ойлау технологияларын қолдану

тарих

Орлова В.С.

Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында интерактивті жұмыс әдістерін қолдану

Орыс тілі мен әдебиет

Телепанченко А.А.

Дене шынықтыру сабақтарында сараланған тәсіл арқылы оқушылардың қозғалыс белсенділігін қалыптастыру

Денешынықтыру

Мектеп педагогтары өздерінің әдістемелік мәселелерін ашып, жұмыс әдістері туралы айтып, әдістемелік тақырыппен жұмыс барысында алынған нәтижелерді айтып, презентациялар дайындады. Мұғалімдердің барлық жұмыстары БПҰ Банкі туралы мектеп ережесіне сәйкес рәсімделді. Сараптамалық кеңес отырысының қорытындысы бойынша аталған жұмыстарды БПҰ мектеп банкіне енгізу туралы шешім қабылданды. Бастауыш сынып мұғалімі С. В. Нечаеваның жұмысы БПҰ аудандық банкіне қосу үшін ұсынылды. Пән мұғалімдеріне аудан мектептеріне тәжірибені енгізуді бастау туралы ұсыныстар берілді.

Алдыңғы жылдармен салыстырғанда келесі сурет алынды:

БПҰ деңгейі

2018-2019 оқу жылы

2019-2020 оқу жылы

2020-2021 оқу жылы

Мектеп

0

0

8

Аудан

3

1

4

Облыс

1

0

0

 

Осы кестеден ағымдағы оқу жылында мектеп деңгейінде педагогикалық тәжірибені жалпылау мәселесі жүйеге келтірілгенін көруге болады. БПҰ мектеп Банкі туралы ереже, мектептің сараптамалық кеңесінің отырысында тәжірибені қарау рәсімі пысықталды. Сонымен қатар, БПҰ аудандық банкіне енгізуге лайықты жұмыстар пайда болды, бұл мектеп педагогтарының кәсіби өсуін көрсетеді. Жұмыс тәжірибесін ұсынатын мұғалімдердің білім сапасы айтарлықтай жоғары: 70-90%. Өз жұмысында олар жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сәйкес келетін сыни ойлау технологиясын жиі қолданады.

        Осы тәжірибені мектеп ішінде енгізу процесін бақылау және 2021-2022 оқу жылының қорытындысы бойынша алынған нәтижелерді талдау қажет.

Сонымен қатар, жыл бойы мектеп мұғалімдері әдістемелік кабинеттің ұйымдастыруымен өткен аудандық семинарларға қатысты, ал өзін-өзі тану мұғалімі 2021 жылдың қаңтар айында Өзін-өзі тану мұғалімдерінің секциялық кеңесінде "өзін-өзі тану "адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері, осы негіздерді білім беру үдерісінде пайдалану" атты баяндама жасады.

5. Эксперименттік жұмыс

Мектеп базасында 26.01.2018 жылғы № 32 бұйрық негізінде мұғалімдермен күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды электрондық форматта жүргізу бойынша жұмыс аяқталды. Эксперимент "Есіл ауданының білім беру бөлімі" ММ-мен мақұлданды, 05.09.2019 жылғы № 369 бұйрық.

Эксперимент 2 оқу жылына созылды.

Экспериментке БӨП-тен 11-сыныпқа дейін мектепте жұмыс істейтін 18 мұғалім қатысты. Барлық мұғалімдердің жеке пайдалануында интернетке шығатын компьютерлер немесе ноутбуктер бар. Барлық оқу кабинеттерінде және мұғалімдер кабинеттерінде де интернетке шығатын компьютерлер бар. Бұл факт эксперимент жүргізуді едәуір жеңілдетті.

Эксперимент басында "баж" КТП "модуліне Нұсқаулық зерттелді Кунделик.kz сондай-ақ, барлық мұғалімдермен электрондық КТЖ құру бойынша нұсқаулық өткізілді, оның барысында КТЖ электрондық форматта құру және жүргізу бойынша нұсқаулық жасалды. Қазіргі уақытта Нұсқаулық пайдалануға дайын.

Барлық пәндер бойынша әрбір мұғалім барлық сыныптар бойынша апталық және жылдық жүктемеге сәйкес сабақтарды есептей отырып КТЖ құрды. КТЖ құру кезінде жүйе оның құрылған күнін және авторын есте сақтайды, бұл мектеп әкімшілігіне КТЖ құрудың уақтылығын бақылауды жеңілдетеді. Бұдан басқа, КТЖ құру кезінде жүйе қосымша өрістер қосуға мүмкіндік береді, сондықтан құрылған КТЖ ҚР БҒМ 06.04.2020 ж. № 130 бұйрығына 6-қосымшаға сәйкес келеді. "Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтарының жүргізуі үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы". Жұмыстың осы кезеңінің артықшылығы КТЖ бір рет құрылуы, одан әрі оны бір оқу жылынан екінші оқу жылына көшіруге, сыныптардың параллельдері үшін пайдалануға, мұғалімдердің өз қалауы бойынша редакциялауға болатындығында болып табылады.

Жүйеде сабақ кестесі қалыптастырылғаннан кейін КТП кесте бойынша жарияланды және таратылды. КТЖ мен мұғалімнің жарияланған күні де жүйемен тіркеледі. Жұмыстың осы кезеңінің артықшылықтары:

- барлық сыныптардағы барлық пәндер бойынша сабақ тақырыптарын толтырудың ең аз уақыты, бұл жүйені бақылау кезінде осы көрсеткішті бірден 100% жүргізуге мүмкіндік береді;

- мұғалім жұмыстан босатылған жағдайда, оның науқастануы, іссапарда болуы және т. б. мектепте оның пәні бойынша КТЖ барлық сыныптарда сақталады, бұл мұғалімнің ауыстыру бойынша жұмысын тезірек жолға қоюға мүмкіндік береді;

- мұғалімнің Интернетке қол жеткізбестен кез келген уақытта қол астында болуы үшін КТЖ-ды компьютерге экспорттау мүмкіндігі бар;

КТЖ кесте бойынша жарияланғаннан және таратылғаннан кейін әкімшілерде жүйеде "оқу бағдарламаларын орындау"сияқты есепке қол жетімділік пайда болады. Сабақ тақырыптары КТЖ арқылы толтырылмаған жағдайда, бұл есеп КТЖ жарияланғаннан кейін жылдың соңында ғана қалыптастырылады.

Бір жыл ішінде сабақтар мереке күндеріне түсті. Мұндай жағдайларда "Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы" 2019-2020 оқу жылына арналған нұсқаулық-әдістемелік хатқа сәйкес КТЖ редакциялаудан өтті. Бұл процесс жаңа тоқсанның алдындағы демалыста жүзеге асырылды және мектеп директорының бұйрығымен рәсімделді. Жүйеде КТЖ редакциялау процесі жеңіл және ыңғайлы болып табылады. Өңдеу күні де есте сақталады және жүйе арқылы көрсетіледі.

Осылайша, жоғарыда айтылғандардың бәрінен келесі қорытынды жасауға болады:

1.      КТП дайындау, оны редакциялау процесі БАЖ-да сәтті жүзеге асырылады "Кунделик.kz»

2.      Мұғалімдер жұмыста қағаз тасымалдағыш санын едәуір азайтты.

3.      Бір жыл ішінде мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі артты, олар жүйені оңай басқарады.

4.      Жасау, жариялау, редакциялау процесі әкімшілер үшін мүлдем ашық.

5.      Сыныптардың параллельдері үшін келесі оқу жылына КТП дайындау уақыты айтарлықтай қысқарады.

6.      Педагог кадрлардың қозғалысы, оларды ауыстыруды жүзеге асыру жағдайында КТП дайындау процесі автоматтандырылған және ешқандай уақыт шығындарын талап етпейді.

7.      Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары үшін "оқу бағдарламаларын орындау" есебі автоматты түрде қалыптастырылады.

            Эксперименттің міндеті деп санаймыз: баж мүмкіндіктерін барынша ашуға ықпал ететін ерекше дамушы орта құру "Кунделик.kz", педагогтердің кәсіби-құндылық қасиеттерін арттыру және оқу процесін жоспарлау процесін цифрландыру – орындалды. КТЖ электронды форматта жүргізілуі мүмкін.

         Жұмыс қорытындылары шығарылып, жария талқылауға дайын. Жұмыс қорытындысы бойынша әрбір мұғалім күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды тек электронды форматта жүргізеді, жоспарлауды бекіту рәсімі, түсіндірме жазба нысаны пысықталды, эксперимент қағаз түрінде құжаттаманы жүргізу бойынша мұғалімдердің жүктемесін төмендетуге мүмкіндік берді.

6. Білімдендіру технологиясы

       Мұғалімдердің көпшілігі сыни ойлауды дамыту бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткендіктен (2010 жылдан бастап 2017 жылға дейін осындай курстардан 18 мұғалімнің 12-сі өтті), бұл технология сабақта жетекші болып табылады. Мұғалімдер балаларды сыни ойлауға, өз іс-әрекеттері мен өз іс-әрекетінің нәтижелерін бағалауға, кластерлер, тірек кестелер түрінде материалды ресімдеуге, мәтінмен жұмыс істеу, контекстік міндеттерді шешу және т. б. арқылы оқу материалын ойлы және талдамалық оқуға үйретеді.

       Сондай-ақ, сабақтарда мұғалімдер сараланған оқыту технологиясын қолданады, өйткені бұл тәсіл білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында өзекті болып табылады және әр оқушыны оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сабақтарда оқытуды саралау көп деңгейлі тапсырмаларды қолдану, күшті және әлсіз оқушыларға жеке көмек көрсету, үй тапсырмасының әртүрлі деңгейлері және т. б. арқылы жүргізіледі.

         Ойын технологиясын қолдану сабақты дәстүрлі емес түрде өткізуге мүмкіндік береді және көбінесе соңғы сабақтарда және бастауыш мектептегі сабақтарда қолданылады. Бұл технологияларды қолдану студенттердің тәуелсіздігін, өз нәтижелері үшін жауапкершілігін, қораптан тыс ойлау қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Келесі оқу жылына рефлексия сабағының соңғы кезеңінде жұмысты жүйелеу бойынша іс – шараларды жоспарлау қажет.

7. Әдістемелік қолдау

        2020-2021 оқу жылында мектепте бекітілген жоспар бойынша жұмыс істеген 6 әдістемелік бірлестік жұмыс істеді. Пәндік әдістемелік бірлестіктердің жұмысы барысында пәндік олимпиадалардың мектеп кезеңін өткізу, нормативтік құжаттарды зерделеу, мұғалімдерге әдістемелік қолдау көрсету, модерация рәсімін өткізу, пәндер бойынша білім сапасын талдау және оны арттыру бойынша жұмыс, жиынтық бағалау нәтижелерін және мұғалімдер мен оқушылар тап болған проблемаларды талдау, сондай-ақ оларды шешу жолдарын айқындау және т. б. мәселелер қаралды. Барлық жоспарланған іс-шаралар толық көлемде орындалды.

         2020-2021 оқу жылында ЖММ педагог-психолог үшін жұмыс істеді. Мектептің психологиялық қызметінің жұмысын табысты жүзеге асыру үшін директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары тұлғасында тәлімгерлік ұйымдастырылды. Бұл жұмыстың нәтижесі жас психологтың аудандық психологтар конкурсында 3-ші орынға ие болу фактісі деп санауға болады.

        Мектепте ауысымдық құрамның шығармашылық шағын топтары жұмыс істейді, олардың мақсаты мектепте пән бойынша да, жалпы білім беру бағытында да сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу болып табылады.

    8. Аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық кәсіби конкурстарды өткізу және қатысу

          Мұғалімдердің түрлі конкурстарға қатысуын талдай келе, 2020-2021 оқу жылында мұғалімдер қазақстандық конкурстарға басымдық бере отырып, қашықтықтан өткізілетін халықаралық конкурстарға аз көңіл бөлгенін атап өткен жөн. Аудандық іс-шаралар мен Зейін олимпиадасына қатысушылар саны артты (2019-2020 оқу жылындағы 11-ден 2020-2021 оқу жылында 18-ге дейін). Сонымен қатар, мұғалімдер үнемі онлайн форматта өткізілетін түрлі семинарларға, форумдарға, жиналыстарға қатысты.

Мұғалімнің ТАӘ

конкурс

пән

нәтижесі

 

Районный уровень

1

Конюшевская Т.Э.

«Туған жер-туған тарих» аудандық өлкетану конкурсы

Балалар қозғалысының үйлестірушісі

2 орын

2

Ладыженко В.А.

Бастауыш мектептегі сабақтың үздік әдістемелік дамуы

Бастауыш сынып

Қатысқаны үшін Грамота

3

Телепанченко Л.А.

Бастауыш мектептегі сабақтың үздік әдістемелік дамуы

Бастауыш сынып

Қатысқаны үшін Грамота

4

Нечаева С.В.

Бастауыш мектептегі сабақтың үздік әдістемелік дамуы

Бастауыш сынып

Қатысқаны үшін Грамота

5

Ребик Т.Ю.

Заманауи Сабақтың үздік әдістемелік әзірлемесі

Физика

Қатысқаны үшін Грамота

6

Нечаева С.В.

Заманауи Сабақтың үздік әдістемелік әзірлемесі

Математика

Қатысқаны үшін Грамота

7

Ладыженко В.А.

Үздік бастауыш сынып мұғалімі

Бастауыш сынып

«Үздік портфолио» номинациясы бойынша Грамота

 

Облыстық деңгей

1

Печенкина Л.А.

Педагогикалық идеялардың калейдоскопы

География

3 орын

2

Нечаева С.В.

Педагогикалық идеялардың калейдоскопы

Математика

Қатысқаны үшін Грамота

3

Нечаева С.В.

Педагогикалық идеялардың вернисажы

Математика

2 орын

 

Республикалық деңгей

1

Ребик Т.Ю.

 «Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Физика

2 орын

2

Мельникова Л.В.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Ағылшын тілі

3 орын

3

Печенкина Л.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

География

3 орын

4

Зеленко Н.С.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Биология

3 орын

5

Конюшевская Т.Э.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Даярлық топ сыныбы

3 орын

6

Орлов Б.П.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Тарих

1 орын

7

Орлова В.С.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Орыс тілі

1 орын

8

Цальцалко Т.Р.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Бастауыш сынып

3 орын

9

Телепанченко Л.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Бастауыш сынып

3 орын

10

Шут Л.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Математика

3 орын

11

Ладыженко В.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Бастауыш сынып

Сертификат

12

Тотеп С.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Қазақ тілі мен әдебиет

3 орын

13

Телепанченко А.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

денешынықтыру

1 орын

14

Нечаева С.В.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада»

Математика

2 орын

15

Мырзахметова А.С.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту

3 орын

16

Нечаева С.В.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Бастауыш сынып

Сертификат

17

Печенкина Л.А.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Тарих

Сертификат

18

Катарбаева К.Е.

«Зейін» Республикалық педагогикалық олимпиада

Қазақ тілі мен әдебиет

2 орын

19

Мельникова Л.В.

КИО Республикалық қашықтық олимпиада

Ағылшын тілі

Сертификат

20

Ребик Т.Ю.

КИО Республикалық қашықтық олимпиада

Физика

Сертификат,

ауданда 2 орын

21

Ребик Т.Ю.

КИО Республикалық қашықтық олимпиада

Физика

Сертификат,

ауданда 1 орын,

облыста 2 орын

  1.  Диагностика мен мониторинг

         Мектепте мектепішілік бақылау жоспары бар, оған сәйкес барлық аналитикалық жұмыстар жүргізіледі. Бұдан басқа, жоғары тұрған органдар желісі бойынша мониторинг үнемі жүргізіледі. Білім сапасы, дарынды және нашар ынталандырылған оқушылармен жұмыс жүйесі, мектеп мұғалімдерінің аттестаттаудан өтуі және т.б. педагогикалық кеңесте, әдістемелік кеңестің отырыстарында, МӘБ-да талданады.

         Осылайша, 1 тоқсанның қорытындысы бойынша білім сапасының жеткіліксіз жоғары көрсеткіштеріне байланысты математика және химия мұғалімдерінің жұмыс жүйесі бақылауға алынды. Педагогтардың қызметін бақылау нәтижесінде химия және математика мұғалімінде жұмыс жүйесі, оқушылардың жадын өзектендіруге және оқушылардың оқу мотивациясын арттыруға бағытталған оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдану есебінен сабақта оқу уақытын ұтымды пайдалану бар екендігі анықталды. Қорытындылар мен ұсынымдар: жұмыстың пайдаланылатын нысандары мен әдістерін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру, оқытудың белсенді әдістеріне назар аудару; келесі сабақтарды жоспарлау кезінде оқушылар қиындық көрсеткен мақсаттарды ескеру; сабақтарды жоспарлау кезінде (сабақтың соңында) рефлексияға кететін уақытты ескеру.

2. Жаңа талаптарға сәйкес Мұғалімдерді аттестаттау нәтижелері

2020-2021 оқу жылының бірінші жартыжылдығында тиісті деңгейдегі аттестаттау комиссияларына 3 өтініш берілді. Барлық 3 педагог мәлімделген санаттарды алды: 1 мұғалім "педагог-зерттеуші", 1 мұғалім – "педагог-сарапшы", 1 мұғалім – "педагог-модератор"санаттарын алды. Екінші жартыжылдықта "педагог-сарапшы" - 1 мұғалім, "педагог-модератор" - 4 мұғалім құжаттарын тапсырды. "Педагог-модератор" біліктілік санатына құжаттар тапсырған мұғалімдер аттестациялық сынақтардан сәтті өтті. 1 мұғалім ҒТТ-дан өтпеді. Осылайша, жаңа форматтағы аттестациялық сынақтардан өткен педагогтардың үлесі 77,8% (18-дің 14 - і) құрады ("педагог-сарапшы" біліктілік санатына аттестаттау нәтижелерін ескермегенде-нәтиже әлі белгісіз).

Барлық педагогтар бірінші рет аттестациялық сынақтардан өтті, Тарих және география мұғалімі Л.А. Печенкинаны қоспағанда – оның портфолиосы пысықтауға жіберілді. Людмила Аркадьевна алғаш рет деңгейлік бағдарлама бойынша біліктілікті арттыру курстарының, мектеп тренерлері курстарының көшірмелерін салған жоқ.

Директордың 2 орынбасары аттестациялық сынақтан өтіп, үшінші біліктілік санатын алды.

Осы бағыттағы жұмыс педагогтердің өз қызметінің нәтижелеріне қызығушылығын арттыруға, оқушылар арасында өз пәніне қызығушылықты арттыруға ұмтылуға мүмкіндік берді, педагогтердің әртүрлі кәсіби конкурстарға, олимпиадаларға қатысу үлесі артты.

     2021-2022 оқу жылында 4 педагогті аттестаттау жоспарлануда:

     * бастауыш сынып мұғалімі – 1,

* педагог-психолог – 1,

* қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі – 1,

* көркем еңбек мұғалімі-1.

3. Білім сапасын көтеру бойынша жұмыс

Әр тоқсанның қорытындысы бойынша мектептің педагогикалық кеңесінде пәндер мен педагогтар бойынша білім сапасы талданады. "Резервтің" оқушылары - төрттен бір "3" немесе "4"бітірген оқушылар анықталады. 1 тоқсанның қорытындысы бойынша білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жоспары құрылады және барлық кейінгі жұмыс оқытудың неғұрлым жоғары нәтижелеріне қол жеткізу бойынша жүргізіледі.

 

1 т

2 т

3 т

4 т

жыл

2019-2020 оқу жылы, БС, %

48,3

51,7

52,9

54,3

61,4

2020-2021 оқу жылы, БС, %

49,2

58,7

54,7

47,6

57,1

1 сынып

-

-

-

-

-

2 сынып

66,7

77,8

77,8

62,5

75,0

3 сынып

100

100

100

100

100

4 сынып

57,1

57,1

71,4

28,6

57,1

5 сынып

40,0

40,0

25,0

25,0

25,0

6 сынып

37,5

50,0

44,4

33,3

44,4

7 сынып

0,0

50,0

20,0

0,0

40,0

8 сынып

50,0

50,0

50,0

50,0

50,0

9 сынып

33,3

50,0

33,3

50,0

50,0

10 сынып

33,3

33,3

33,3

33,3

33,3

11 сынып

50,0

66,7

66,7

83,3

83,3

 

Осы кестеден ағымдағы оқу жылында тоқсандық білім сапасы бұрынғыға қарағанда жоғары болғанын көруге болады. Өткен жылмен салыстырғанда білім сапасының деңгейі 4,3% - ға төмендеді. Бірінші кезекте 2019-2020 оқу жылында білім сапасының жоғары деңгейі қашықтықтан оқыту форматына көшумен және оқушылардың академиялық адалдығын бақылау мүмкін болмаған кезде жиынтық бағалауды ұйымдастырудың төмен деңгейімен байланысты.

Ағымдағы оқу жылындағы білім сапасын талдай отырып, егер жыл басында Мектептегі білім сапасы 49,2% - ды құраса, жыл қорытындысы бойынша ол 57,1% - ды құрады. Оқу жылында білім сапасының өсімі 7,9% құрады. Бірінші тоқсанда білім сапасының төмендігі жаңа бағдарламалық материалды зерттеумен қатар, пән мұғалімдері қашықтықтан оқыту барысында анықталған олқылықтарды жою бойынша оқушылармен жұмыс істегендігімен түсіндіріледі. Екінші тоқсанда білім сапасын арттыру білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жоспары жақсы нәтиже бергенін және сол бағытта жұмыс жүргізу қажет екенін көрсетеді: білім сапасына аралық мониторинг жүргізу, "резервпен" жұмыс істеу, оқушылармен және ата-аналармен әңгімелесу жүргізу, сабақта белсенді жұмыс түрлерін пайдалану және т. б.

Сонымен, мұғалімдер тұрғысынан білім сапасын талдау мыналарды көрсетеді:

Мұғалімнің ТАӘ

пән

өтілі

дәрежесі

БС, %

1 т

2 т

3 т

4 т

жыл

1

Абдрахманова Н.К.

Көркем еңбек

34 ж

п/зерттеуші

100

100

100

100

100

2

Зеленко Н.С.

Биология

27 ж

п/сарапшы

65,5

75,0

83,3

78,3

78,3

3

Калыбаева К.Е.

Көркем еңбек

7 ж

дәрежесіз

100

100

100

100

100

4

Катарбаева К.Е.

Қазақ тілі мен әдебиет

11 ж

дәрежесіз

77,8

77,8

75,7

80,6

75,0

5

Конюшевская Т.Э.

Даярлық топ

13 ж

п/сарапшы

Бағаланбайды

6

Ладыженко В.А.

Бастауыш сынып

7,5 ж

п/сарапшы

77,8

86,7

77,8

85,0

85,0

Ладыженко В.А.

Информатика

7,5 ж

дәрежесіз

100

100

100

100

100

7

Мельникова Л.В.

Ағылшын тілі

31 ж

п/сарапшы

69,8

72,6

70,3

71,4

71,4

8

Орлов Б.П.

Тарих

30 ж

бірінші

94,4

95,0

80,0

91,7

94,4

9

Орлова В.С.

Орыс тілі мен әдебиет

46 ж

екінші

84,3

87,6

84,7

84,5

85,7

10

Печенкина Л.А.

тарих

38 ж

п/зерттеуші

60,9

73,9

62,5

70,8

79,2

 

Печенкина Л.А.

география

38 ж

п/зерттеуші

77,3

81,0

78,3

65,2

78,3

11

Ребик Т.Ю.

Физика

17 ж

п/зерттеуші

63,6

66,7

69,6

78,3

69,6

12

Телепанченко А.А.

денешынықтыру

9 ж

екінші

100

100

100

100

100

13

Телепанченко Л.А.

Бастауыш сынып

26 ж

п/зерттеуші

Бағаланбайды

14

Тотеп С.

Қазақ тілі мен әдебиет

9 ж

п/модератор

55,6

65,4

55,6

66,7

63,0

15

Цальцалко Т.Р.

Бастауыш сынып

32 ж

п/сарапшы

100

100

100

100

100

16

Шут Л.А.

Математика

5,5 ж

п/сарапшы

48,2

53,7

50,0

53,4

55,2

Шут Л.А.

Химия

1 ж

дәрежесіз

58,3

67,8

50,0

47,8

60,9

17

Нечаева С.В.

Математика

19 ж

екінші

69,2

61,5

38,4

38,5

46,2

Нечаева С.В.

Бастауыш сынып

1 ж

дәрежесіз

78,6

80,0

92,8

71,4

85,7

        

     Барлық педагогтардың еңбек өтілі мен санатына қарамастан, пән бойынша білім сапасы 50% - дан асады. Сонымен қатар, оқу жылының басталуымен салыстырғанда оң динамика байқалады.

         2021-2022 оқу жылында математика пәні бойынша білім сапасының деңгейін бақылауға алу қажет (38,5% және 55,2%).

         Емтихан қорытындысы бойынша келесі нәтижелер алынды:

Пән

сынып

Жыл нәтижесі бойынша білім сапасы

Емтихан нәтижесі бойынша білім сапасы

Қазақ тілі мен әдебиет

9

66,7

33,3

Математика

9

66,7

66,7

Орыс тілі

9

83,3

83,3

Орыс тілі мен әдебиет

11

83,3

83,3

Алгебра және талдаудың басталуы

11

83,3

66,7

Қазақ тілі

11

83,3

83,3

Қазақстан тарихы

11

83,3

83,3

2 оқушының жылдық бағалары расталмады: қазақ тілі мен әдебиеті бойынша 9 сынып оқушысы, алгебра бойынша 11 сынып оқушысы. Пән мұғалімдері Тотеп С.   және    Шут Л. А. сабақта оқушыларды формативті бағалау нәтижелерін қою тәсілдерін қайта қарау қажет.

2. Дарынды балалармен жұмыс жүйесі

Мектептің дарынды оқушыларымен жұмыс балаларды әртүрлі зияткерлік және шығармашылық конкурстарға, олимпиадаларға, түрлі деңгейдегі іс-шараларға белсенді қатысуға тартуға негізделеді.

2020-2021 оқу жылы ішінде мектеп оқушылары келесі іс-шараларға қатысты:

Іс-шаралар

Оқушылар саны

Нәтижесі

Аудандық деңгей

2-сынып оқушыларының математикалық турнирі

5

Қатысқаны үшін грамота

«Абай оқулары» (2-4 сыныптар)

1

Қатысқаны үшін грамота

«Абай оқулары» (5-11 сыныптар)

1

Қатысқаны үшін грамота

Онлайн жарыс «Күштік үшсайыс»

1

3 орын

 «Вундеркинд» бастауыш сынып чемпионаты

4

Қатысқаны үшін грамота

Пәндік олимпиада

6

1 орын география бойынша

2 орын тарих бойынша

«2021 жылдың оқушысы»

1

Қатысқаны үшін грамота

IQanat 9 сынып оқушылары арасында

2

1 оқушы облыстық деңгейге өтті

IQanat  8 сынып оқушылары арасында

4

Сертификаттар

«Қауіпсіз мектеп автобусы» акциясы аясында жол қозғалысы ережелері бойынша суреттер, плакаттар конкурсы

1

Қатысқаны үшін грамота

 «Туған жер- түнған тарих» өлкетану конкурсы

1

2 орын

 «Менің Қазақстаным»аудандық қашықтықтан оқырман конкурсы

2

2 орын

3 орын

 «Таланттар әлемі» конкурсы

1

2 орын

Жас суретшілер байқауы "адал және сатылмайтын еңбек бейнесі»

1

Қатысқаны үшін грамота

"Қатыгездіксіз балалық шақ" эссесі аясында  «Зорлық-зомбылықсыз әлемді қалай құруға болады»

1

Қатысқаны үшін грамота

«Отбасылық блог» байқауы  «демалысты отбасыммен қалай өткіземін»

3

Қатысқаны үшін грамота

 «Ұлттық силуэт» дизайнерлер конкурсы

2

3 орын

 «Өте әдемі» майкап конкурсы

1

1 орын

«Бақытты кезең» ОПП бар балалар байқауы

2

2 орын

3 орын

 «Алтын қолдар» конкурсы

2

Қатысқаны үшін грамота

«Қозғалыс ережелерін біл және олардың барлығын сақта» бейнероликтер конкурсы

 

Қатысқаны үшін грамота

 « Мен өмірді таңдаймын» агитбригада конкурсы

 

Қатысқаны үшін грамота

Облыстық деңгей

Пәндік олимпиада

1

Қатысушы сертификаты

IQanat  9 сынып оқушылары арасында

1

Қатысушы сертификаты

Тұңғыш Президент күніне арналған "Менің тұңғыш Президентім" эссе байқауы

2

Қатысқаны үшін грамота

Республикалық деңгей

Тәрбиеленушілерге арналған республикалық олимпиада e-edu.kz

3

1 орын – 3 оқушы

Ақ бота

19

3 орын – 3 оқушы

Мың бала

1

1 орын

Халықаралық деңгей

Орыс аюы-барлығына тіл білімі

4

3 орын – 4 оқушы

Ломоносов турнирі (Қазақстан тарихы бойынша)

4

Сертификаттар

Ломоносов турнирі (ағылшын тілінен)

2

1 орын – 1 оқушы

3 орын – 1 оқушы

ПОНИ –

көктемгі бірінші сынып оқушыларының сайысы

3

Нәтижелері жоқ

ПОНИ мектепке дейінгі оқушыларға арналған сайыс

8

Нәтижелері жоқ

Жалпықазақстандық конкурсы

«Тенгри-физика» командалық онлайн ойыны

4

2 орын– 2 оқушы

Көркем еңбек бойынша жалпықазақстандық олимпиада

2

Сертификаттар

«Зият-юниор» (қазақ тілі бойынша)

6

Сертификаттар

         Осы кестені талдай отырып, біз 2020-2021 оқу жылында аудандық іс-шараларға қатысу санының артқанын көреміз (өткен оқу жылында 13 іс-шара және осы оқу жылында 22 іс-шара). Сонымен қатар, жүлделі орындар саны артты, яғни оқушылардың дайындық деңгейі жақсарды. Осы бағыттағы жұмысты жалғастыру қажет.

 Мектептің әдістемелік қызметінің мәселелері мен болашағы

Мектеп ұжымы ұйымшылдықпен, тату жұмыс істейді, қойылған міндеттер мен мақсаттарға қол жеткізуге ұмтылады.  Мектепте барлық қажетті нормативтік-құқықтық құжаттар бар, мектепішілік жергілікті актілер әзірленді.

         Өкінішке орай, мектептің материалдық-техникалық базасы төмен: жаңа модификация кабинеттері аз (тек биология кабинеті). Көрнекі және дидактикалық материалдардың көпшілігі мұғалімдердің өздері дайындаған.

Жаңа оқу жылына мектеп ұжымының алдына келесі міндеттер қойылды:

1) Әр баланың шығармашылық даралығын дамыту бойынша жұмысты жалғастыру.

2) сабақтарда заманауи педтехнологияларды қолдану.

3) ҚБҚ жинақтау, зерделеу, жинақтау және енгізу бойынша МҰ ішінде жұмыс жүргізуге, ағымдағы оқу жылында ұсынылған педагогикалық тәжірибені енгізуді бастауға міндетті.

4) мектепті ойдағыдай дамыту үшін қажетті педагог кадрлардың біліктілік деңгейін қамтамасыз ету, олардың оқу пәні мен аралас пәндерді білу саласында ғылыми хабардарлығын арттыру.

5) мектептің жаңа әдістемелік тақырыбымен жұмысты бастау.

6) МҰ жұмысы, сабақтарға қатысу, ашық сабақтар, семинарлар, тәлімгерлік арқылы мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету.

7) білім сапасын және оқушылардың тәрбие деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу.

8) білім беру саласында тәжірибе және озық технологиялар алмасу мақсатында басқа оқу орындарымен өзара іс-қимылды ұйымдастыру.

9) оқушыларды қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру және сапалы өткізу.

 

 

Директордың оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары:                    Ребик Т.Ю.

Жаңартылған күні: 02.02.2022 15:18
Құрылған күні: 02.02.2022 15:18

Текст