Жазғы сауықтыру алаңының 1 маусымы жұмысы бекітілген жоспарға сәйкес жүргізілді. Жұмыс жоспарына әр түрлі қызмет түрлері жоспарланды: қазақ тілі бойынша тіл мектебі ; спорттық іс-шаралар мен ойындар; шығармашылық сабақтар: мүсіндеу, аппликация; ойын-сауық және танымдық іс-шаралар:
- "Бұны біз өтпеді..." зияткерлік ойын
- "Ғажайып алаң»
- "Кроссвордтық" Викторинасы»
- "Синема" мультфильмдерін көру»
- "Қызықты математика сағаты»
- "Жұмбақтар сайысы»
- "ЖҚЕ білгірлері сайысы»
- "Почемучек клубы"»
- "Ертегілер бойынша саяхат»
- "Көңілді викторина"»
Күн сайын таңертеңгі денсаулық , қимыл-қозғалыс жаттығуларынан, әңгімелесуден, мейірбикенің балалардың жағдайын тексеруінен басталады. Барлық іс-шаралар әр баланың жас және физикалық ерекшеліктерін ескере отырып өткізілді. Барлық балалар барлық қызмет түрлеріне қызығушылықпен қатысты. "Ғажайыптар алаңы", "Синема"мультфильмдерін көру балаларға өте ұнады. Жазғы сауықтыру алаңының бірінші маусымының өміріне белсене қатысқандар. : Серикова Жансая, Лактюшин Роман, Мартынова Виктория.
Күн сайын тіл мектебінің жұмысы жүргізілді.
Қазақ тілі мұғалімі Катарбаева Камиля Естекбайқызы
.
Жазғы тілдік мектептің мақсаты шығармашылық және ойын арқылы тілдік дағдыларды дамыту болып табылады.
Жазғы мектептің міндеттері болып оқушылардың сөздік қорын байыту, оқушыларды қазақ тілінде оқытуға дайындау, келесі сыныпта оқуға қажетті дағдыларды дамыту болып табылады. Жазғы тілдік мектептің оқу бағдарламасын қазақ тілі мұғалімі , құрастырды және үш негізгі тілдік дағдыларды (фонетика, оқу, тыңдау) дамытуға бағытталған. Жазғы мектеп қызықты шығармашылық сабақтарын қазақ тілі практикасымен ұштастырады. Біздің мектепте бірнеше жыл қатарынан жазғы мектеп жанындағы сауықтыру лагерінде тіл мектебі жұмыс істейді, онда балалар демалыс кезінде қазақ тілін оқытуды жалғастыруға мүмкіндігі бар. Мұндай демалысты ұйымдастыру балаларға бос уақытын тиімді және қызығушылықпен өткізуге мүмкіндік береді. Тіл мектебінде болу қазақ тілін меңгерудің белгілі бір деңгейін жетілдіріп қана қоймай, оқытылатын тілді ел халқының мәдениеті туралы да білуге мүмкіндік береді.
Лагерьге жазда қазақ тілімен айналысқысы келетін балалар шақырылады. Бірінші ауысым 10 күн жұмыс істеді.
Тәжірибе көрсеткендей, белгілі бір қиындық тіл мектебінде, балдардың әртүрлі жастағы және тілдік сөйлеу дайындыларының әр түрлі деңгейін құрайды .
Бұл мәселені шешуде: қазақ тілінде қарым-қатынас жасауға ғана емес, сонымен қатар оқушылардың эмоционалдық және эстетикалық дамуына бағытталуы тиіс оқыту мазмұнын дұрыс таңдау.; әр түрлі қызмет түрлеріне балаларды қосу-оларға тек қана қатысуды ынталандыратын емес, сонымен қатар оқушылардың танымдық коммуникативтік белсенділігін ынталандыратын іс-шаралар; мұғалім мен балалар арасындағы және балалар арасындағы өзара қарым-қатынас сабақтары, жылы достық атмосферасын құруға бағытталды.
"Фонетика"," Уақыт", " Сан есім», "Жұмбақтар", "Жануарлар, жәндіктер, құстар", "Мақал-мәтелдер» Әр күн сәлемдесуден басталып «Фонетика» тақырыбына орай әр түрлі ойындар түрінде өтті.
Сондай - ақ, алаң жұмысы шеңберінде "Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері" күніне, Дүниежүзілік "қоршаған ортаны қорғау" күніне арналған іс-шаралар өткізілді: әңгімелесу, суреттер конкурсы, бейнематериалдарды көріп танысты.
Маусым көңілді және қызықты өтті. Әрбір бала өзіне қызықты, пайдалы нәрсе алды, ұжымда жұмыс істеу дағдысын үйренді, денсаулықтарын шынықтырды.
Жазғы сауықтыру алаңының 1 –ші маусымының жетекшісі : Катарбаева К. Е.